Jövőre szeretnék BMW-t vásárolni.. nem vagánykodás , driftelgetés céljából , csak láttam motorokat 1,5 - 2 m Km-el és megtetszettek.. tudom költséges , de mégis melyik kevésbé problémamentes? e39 vagy e46?
Ha BMW-t szeretnél vásárolni, akkor miért írsz Skodát, Mercedest meg Audit a kulcsszavak közé? :D
"mégis melyik kevésbé problémamentes?"
Amelyikre jobban vigyáztak a tulajok.
Neked a 1,5-2 millió kilométert futott autók tetszenek?
Hmmm. Van egy ízlésvilágod!
Ezt a "kevésbé problémamentes" kifejezést azért gondold át. ;)
Rosszul értitek, bár a kérdés sem a legjobban van megfogalmazva...
Nem 2 millió kilométerrel akar venni, hanem látta, hogy létezik BMW motor ami elfutott másfél-kétmillió kilométert is, ebből kifolyólag strapabírónak tartja és venne, mert akkor ugye alatta is sokáig fog menni.
Ami igaz is, de ilyen futáshoz nagyon alapos karbantartásra van szükség, végig.
Kérdező!
Az is benne van a pakliban, hogy ha már elment 2 millió km-t, akkor elég közel a vég, vagy egy teljes motorgenerál.
Íztés dolga, de pl. nekem egyik sem az álmom.
Rendben van, hogy nem milliós futásteljesítménnyel keres BMW-t, de akkor olyan ellentmondások vannak a kérdésben, amitől az értelmetlenné is válik.
" tudom költséges , de mégis melyik kevésbé problémamentes"
"ha elmegy egy autó 1,5 - 2 m km-ert , akkor az mar szar motor nem lehet."
Nem az a jellemző, hogy ennyit mennek azok a motorok, vannak ritka kivételek, de olyanok lehetnek más márkák között is.
Valóban elmennek sok-százezer kilométert, de a milliót csak nagyon kevés éri el.
Arról már kevés az infó, hogy is használták az adott autókat, és mennyit költöttek az évek alatt szervizre, de rövid távú városi ingázásokkal nem lehet versenybe szállni, akkor is csak 24 óra egy nap, a sok-százezres futáshoz napi szinten meg kell tenni több-száz kilométert, és az olyan használatban lévő autókat valószínűleg szervizbe is vitték.
Egy sok gazdás használt autónál viszont az már nehezen vissza követhető, hogy mi lett a sorsa azt követően, hogy kikerült a motorokat legjobban kímélő hosszú távú ingázásokból, és a szervizen is spórolt a használója, úgy ment bele 40-50 ezer kilométer.
A kérdéssel tehát az a probléma, hogy általánosítani akar, "mégis melyik kevésbé problémamentes?"
Még egyedi elbírálás után sem lehet tutira megmondani egy sok éves használt autóról, hogy annak mikor, és milyen nyűgjei lesznek, legfeljebb azt, hogy most milyenek vannak.
Arról meg szó sem esett, hogy mégis mennyiért szeretné megvásárolni az autót, meddig hajlandó elmenni a költekezésben - mert, ha a 2millió kilométer a cél, annak ára van, amit többnyire nem is gazdaságos bevállalni.
Ha a kérdés hogy inkább 39 vagy 46 akkor arra az a válasz hogy első sorban ami neked jobban tetszik, másod sorban a 46-nak több olyan alkatrésze van ami más modellekkel átjárható, ezáltal gyakoribb és olcsóbb hozzá az alkatrész mint a 39-hez. Viszont ez tényleg csak egyéni preferencia után mérvadó.
M es motorkódú, làncos és benzines kell ezekből ha kevésbé problémamenteset akarsz. Viszont tekintettel arra hogy 20 évesek és rengeteg benne a műanyag, a teljes problémamentesség irrealisztikus elvárás. Volt pár ilyenem. Hidd el, hiába veszed 2 millióért, attól még 20 éve öregedik benne a műanyag ugyan abból az alapanyagból fröccsentve.
Emellett viszont lehet velük élni, és nem rossz autók, főleg a hajtásláncot tekintve. Jelenlegi BMW-m 300 ezer felett egy szem olajat vagy vizet sem eszik. Viszont az is tagadhatatlan hogy volt rajta cserélve alkatrész rendesen mióta nálam van. Főképp amivel szívni kell az műanyag alkatrészek és a rozsda. Nagyon meg kell nézni vásárlás elött.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!