Ajjaj, jön a turbós Vitara, szerintetek is most kell rohanni a boltokba, ha még problémamenteset szeretne az ember venni ebből a típusból?
Gondolom a "népautó" árkategória az egyliteres, háromhengeres lesz, no de ilyet az ember max. az ellenségének kívánhat, nem hogy magának, az 1.4-es pedig már egy másik ársávba csúszik. Aztán meg majd jönnek a gondok, főleg garanciaidőn túl a turbóval, a vezérléssel,a kokszosodással, a lendkerékkel stb. Ezek már nem fognak annyi ideig futni, mint a legendásan megbízható szívómotoros Suzukik. Ráadásul használtan sem lesz könnyű eladni a turbósokat, csak veszteséggel, mert az emberek nem akarnak majd egy problémahegyet megvenni, legfeljebb csak nagyon olcsón.
Mit gondoltok erről?
Nekem speciel nincs jövőbe látó képességem.
A turbó benzines motorok még annyira újak, hogy nincs tapasztalat arról, mennyire válnak be, milyenek lesznek 15-20 év használat után.
Persze, én is jobban bízom a japán szívó benzines motorokban, azok már bizonyítottak, de a turbó dízelek problémáit se biztos, hogy egy az egyben át lehet tolni a turbó benzinesekre, egyenlőre nincs tapasztalat.
Ami nekem nem szimpatikus, az a három henger, egy autó motorja legyen legalább négy hengeres, még akkor is, ha az turbós.
Én azt gondolom hogy a bolhából elefántot csinálsz.
Rengeteg turbos benzines szaladgál már, legtöbbjükkel semmi gond nincs, mindössze volt pár típus amitől hamar elterjedtek a rémhírek.
Valaki direkt azért jár ide, hogy rendszeresen elsírja, hogy a turbómotor maga a sátán műve?
Nyilván, azért gyárt minden autógyár turbómotort a szívó helyett, mert az rossz...
Ha észrevetted volna, a Suzuki az utolsók között van, aki elkezdett feltöltött benzinmotorokat gyártani. Azt a suzukigyűlölők is elismerik, hogy a Suzuki benzinmotorjai a legmegbízhatóbbak között vannak. Nyilván ezt a turbós változatot is rendesen fejlesztették ki, tesztelték, és nem valami elvadult nyomással fújják meg a motort.
Biztos vagyok benne, hogy pont olyan megbízható lesz, mint szívómotoros elődei.
Én még örülök is neki, mert erősebb mint a szívó.
Jobban lehet vele előzgetni, pályán kisebb a fordulat.
"Aztán meg majd jönnek a gondok, főleg garanciaidőn túl a turbóval, a vezérléssel,a kokszosodással, a lendkerékkel"
A legtöbb turbófeltöltő márkától függetlenül ki szokott bírni minimum 250 000km-t, de nem ritka a 350 000km-es origi gyári turbó sem. Átlag hagyar felhasználásnál ez minimum 10-15 év.
A vezérlést nem igazán értem, egy turbós vezérlése ugyanolyan, mint egy nem turbósé.
A kokszosodás az műhiszti. Az összes közvetlen befecskendezéses motornál probléma ez, a 25 éves agyonsztárolt dízeleknél is. Láttál már TDI tulajt sírni a kokszosodás miatt?
Kettős tömegű lendkerékkel szerelnek benzineseket is már 1991 óta. Normál használatnál azzal sem lesz gond az első 15 évben.
Egy két éve bemutatott modellnél biztos most fog bekövetkezni az armageddon :D
Japánban a legnépszerűbb márka a suzuki. Iszonyat mennyiségű autót gyártanak belpiacra néhányszáz cm³-s motorokkal. Már akkor turbós, befecskendezéses motorokat árultak japánban amikor mi még csak elkezdtünk félni az első injektoros opel motoroktól motoroktól. Mint kiderült feleslegesen...
Ezzel sem lesz gond. Szerintem megmarad a szokásos suzukis lambaszonda, főtengely-, vezérműtengely jeladó betegsége és kb ennyi...
Aki meg azt hiszi, hogy megváltozik a "téridőkontinium" ha a forgulaszám mérő elkerüli a 3000-et az meg csak szopjon az egr-el, korommal, 8 literes fogyasztással, olajfogyasztással, stb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!