Melyik a legjobb kezdő sportmotor?
Kezdő vagyok,sosem volt motorom, most nyárra lesz meg a jogsim rá és mindenképpen sportmotort akarok,semmi más (naked, túra,krossz) egyáltalán nem érdekel csak sport.
Kb 3000dollarig használtan mit ajánlotok?
Ezeket nézd meg, dodor pl nem mond hülyeséget:
https://www.youtube.com/watch?v=qndw6QtCFAw
Ha megvan akkor gondolkozz el egy kicsit azon amit mondott, majd nézd meg mondjuk ezeket:
Ninja 300
https://www.youtube.com/watch?v=wu7ycwqc6zQ
Vagy ezt, Ninja400:
https://www.youtube.com/watch?v=ljWwkiH5iNc
Vagy ebben van némi infó a KTM RC390-ről:
https://www.youtube.com/watch?v=r6g6_CJZI_c
Ezeket gondold át, meg azt hogy 17 évesen van-e szükséged ezeknél komolyabb és erősebb cuccokra kezdésként.
11es válaszoló
Nézd csak meg Ukrajna szabályait..nálunk 16tol adnak korlátlant
Dodor videóit láttam..köszi a válaszokat, segítetek dönteni
"Nézd csak meg Ukrajna szabályait..nálunk 16tol adnak korlátlant"
Attól, hogy papírt kaphatsz ( vagy akár vehetsz) rá attól még nem fogod tudni hajtani vagy kihajtani, annak úgy meg semmi értelme.
#13
Igen, ezt tudtam, de te szerintem sehol sem írtad eddig, hogy Ukrajnában laksz és ott vennél motort, így a sztenderd EU-s szabályokat vettem alapul. Kár szarkasztikusnak lenni, nincs miért. Eddig csak segíteni próbáltam :)
#15
Köszönöm szépen,és a többieknek is, nem rossz értelemben akartam mondani.
Szóval nem veszek 600ast inkább...jobb lesz tanulni egy kisebb
Látod, mondtam, hogy már félig eldöntötted és csak megerősítésre vársz :)
Az egy fokkal jobb, mert közben esetleg rájössz, miért nem érdemes 600-as sportmotorral kezdeni. Nagyon hasznosak a vezetéstechnikai tréningen, én is kb évi 1-2-re elmegyek. De! Nem helyettesítik a lemotorozott kilométereket, a közben gyűjthető tapasztalatot. Mint írtam, én 20 ezer km után tartottam ott, hogy bevállaljak egy 85 LE meg 85 NM feletti motort. Egy 600-as sportmotor kb 105 LE meg 65 Nm. Csomó dolog van, amit nem tudsz pusztán tréningek segítségével megtanulni, hanem kell a nem kontrollált, folyamatosan változó környezet. Illetve útstratégia sem tanulható pusztán vezetéstechnikai tréningekkel, ott csak tisztán a motorozási készségeket lehet csiszolni, fejleszteni. Egy jó motoros 60% jó útstratégia, 40% motorozási készség.
"Látod, mondtam, hogy már félig eldöntötted és csak megerősítésre vársz :)"
Nem megerősítésre vár, hanem egyszerűen még gyerek és nem fogja fel miről van szó.
Kérdező:
"mindenféle vezetéstechnikai külön képzésekre amíg nem tudok motrot venni"
A tréning azoknak segít, azokat fejleszti akik már TUDNAK motorozni. Aki még nem tud az hiába megy el. 5 métert nem mentél még motorral, hogy akarsz elmenni egy vészfékezés oktatásra vagy egy hegyi tréningre? :D
Előbb tanulj meg motorozni rendesen. Nulla gyakorlattal még a 3-400-as motorok is baromi erősek és gyorsak. Ha már megtanultál motorozni, tudsz kanyarodni, tempósan kanyarodni, mennek az ügyességi és rutin dolgok utána gondolkozz 600-ason.
Így van. Ha 100-ból 99-szer meg tudod csinálni a 300-as ninjával a 3 rutinvizsgán számonkért pályát, meg magasabb sebességnél is magabiztos vagy, esetleg gondolkodhatsz 600-as motoron. Addig szerintem is felesleges, veszélyes, illetve nem is élveznéd. Sokkal élvezetesebb kisebb motorral gyorsan, határok közelében kontrolláltan menni, mint egy nagy motorral ugyanazt a sebességet, dinamikát menni. Márpedig közúton legtöbb helyzetben nincs sok különbség egy 300-as meg 600-as között. Max utassal megterhelve.
#12
Amúgy Dodor stílusától kiráz a hideg, szándékosan kerülöm, de abban az első videóban nagyon jó dolgokat mond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!