Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2000 és 2003 közti sportmotor...

2000 és 2003 közti sportmotor szeretnék venni. Olyan szeretnék ami designban ma sem elavult, jól néz ki és műszakilag is megbízható típus. Tudom ez a karbantartástól függ, de melyek voltak akkoriban a legjobb sport motorok?

Figyelt kérdés
sportmotor

2017. jún. 19. 20:39
 1/9 anonim ***** válasza:
A Suzukikra esküszök de tudom egy kommersz márka motorban.
2017. jún. 19. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Honda NSR 500. Az a mai napig kegyetlen motor, persze ne akard feszegetni a határait, mert egy 500 köbcentis kétütemű motor azonnal tud ölni. Menő motor, persze ne emiatt akarj te lenni a jani. Én nem szeretem a 4T motorokat, ezért egy 500-as hondám van, de egy Bimota V due 500-at azeretnék.
2017. jún. 19. 20:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
ritkán utast is vinnék magammal túrázni és nem bánnám ha nyomatékos lenne, illetve haladósan lehetne vele menni autópályán
2017. jún. 19. 21:02
 4/9 A kérdező kommentje:

GSXR750, yamaha R1 és Kawasaki zx6r, honda cbr 600 vagy Suzuki sv650


és kb 500.000 lenne rá...

2017. jún. 19. 21:04
 5/9 A kérdező kommentje:
ezek közzül melyik volt anno a legjobb, pl mind injektoros már?
2017. jún. 19. 21:04
 6/9 anonim ***** válasza:

Mindegyik japán jó. Európai motort azért nem ajánlanék ebből az évjáratokból mert pont azt ezt követő érában tört meg hosszú idő után a japán dominancia. 2000 tájékán még a japánoknak állt a zászló.

A design egy relatív dolog, a megbízhatóságban szerintem egyformák ha gondos gazdájuk volt. Sajnos a korral egy csomó dolog is előjön még a leggondosabb gazdánál is. Pl a csatlakozók oxidációja szinte mindegyik gépen tud generátor, feszültségszabályozó hibákat előhozni.

Ha csak a sportmotorokat nézzük emlékeim szerint a suzuki GSX-R sorozata lett először befecskendezős. Az előző SRADok még karburátorosak, nem mintha ez előnyt vagy hátrányt számítnak, akinek volt régi kawasakija ( porszívócső korszak pl ) annak szerintem kellemes emlékei vannak a keihin vagy éppen a mikuni karbikról.

Egyébként elfeledőben a suzuki egyik (szerintem) különleges sportgépe a TL 1000 R. Ez egy V motoros adrenalin gép, egy ismerősömnek is volt, aki sajnos megtörte a bükkszentkereszti elágazás közelében 2 éve :(.

2003 tájékán már minden japán gyártó befecskendezős jószágokat gyártott, sőt volt már antihoppos kuplungos modellje is a kawasakinak, ami egy nagyon jó dolgok szerintem. Ha nem ragaszkodol a keményvonalas sportmotorokhoz akkor a CBR600F4 vagy az újab F4i is jó választás lehet. Sok ismerősöm szerint ez a tökéletes gép.

Nekem a hondától a VTR 1000 SP2 volt a kedvencem, nem éppen kezdő motor, de volt szerencsém tesztvezetni és számomra sokáig ez volt A MOTOR. Sajnos tulajdonomban nem volt.

A yamaha gépeivel nincs tapasztalatom, de tény, hogy árban a suzuki felett voltak ( és vannak ).

Én nem vennék ilyen régi sportgépeket. Inkább elmozdulnék a sporttúra vonal felé ( az említett F4 sorozat vagy a zseniális Honda XX ), vagy emelném a költségvetést és már olyan gépeket vennék ahol már van ABS, változtható menetprogram miegymás. ( Ilyen szempontból nem releváns a véleményem, mert pont idén váltottam a sport motorokról egy másik kategóriába, elég volt a hasalós jószágokból ).

2017. jún. 19. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

mennyivel drágább egy 100-est fenntartanui mint egy 600-ast ?

továbbá a 750-es gsxr-ről mi a véleményed, habár nem akarok száguldozni csábító hogy olyan vas van alattam ami 300kmh-ra is képes

2017. jún. 19. 22:16
 8/9 anonim ***** válasza:
Az ezredes jobban eszi a gumit mint a 600-as. Egyébként ilyen korban már elhanyagolható az egyéb költség ( több mint 10 éves motor kötelező adói, biztosítása ). A 750esről nem tudok véleményt mondani. Közútra a 600as is elég , pályán ( nem autópálya) se tudod kimotorozni.
2017. jún. 19. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Sport motorral ne akarj túrázni.Nehéz pakolni, az üléspozíció hosszabb távon felér egy kínpaddal.Pláne az utasnak.Míg a túra v.sporttúra motorosok táncolnak a túra végén, téged úgy kell majd levenni v. lelökni a motorról a mozgásképtelen derekad és nyakad miatt. Az elnevezésük is mutatja,h mire a legalkalmasabbnak, meddig kényelmes ülni rajtuk. Sport, túrasport, túra..... Egy 750-es gsxf, vfr, stb elvisz a világ végére kényelmesen és akár gyorsan is ha úgy akarod.Ráadásul az utasod sem fog szenvedni....
2017. jún. 20. 06:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!