Részecskeszűrő javítás milyen módon oltható meg olcsón?
#3: nehogy kiszereld! Az autó időnként automatikusan regenerálja, ilyenkor 600 fokos hőt termel a részecskeszűrőnél. Ha hiányzik, akkor mi vezeti el ezt a hőt?
Aztán meg 2 évente mindig visszaszereled, vagy hogyan gondoltad ezt?
Nem kell félni a DPF-től. Napi használat mellett, kell menni 2-3 hetente 1,5 órát egyhuzamban, hogy tudja regenerálni az autó. Semmi több odafigyelést nem igényel.
Erről a külföldről annyit, hogy épp pár hete mesélte a szerelőm mikor erről beszélgettünk. Jött hozzá egy tulaj aki Ausztriából vett dízelt. Észrevette hogy a kelleténél kormosabb a kipuf. Kiderült már régóta nincs benne DPF és a tulaj se tudott róla, így ment át a szigorúúú osztrák vizsgákon. Meg így bukott le. Hagyjuk már. EGR ugyanez. Teljesen felesleges. Látom kaptam lepontozást miszerint terheli a turbót is a DPF. Hát, nem én találtam ki, de ha ti szakértők vagytok...
Amúgy nem fog regenerálni mivel szoftveresen is kiírják. Sokkal több autó van DPF nélkül az utakon mint gondolnátok.
Állítólag a magasnyomású mosóval való átmosás segíthet rajta, de ezt csak olvastam valahol. A műszakin csak akkor gyanítják, hogy kiberhelték, ha a gyári hegesztést szétvágták és csúnyán hegesztették vissza. Persze ilyenkor is ráfogható, hogy felújították, azt vagy elhiszik vagy nem.
Ha a hegesztés szétvágása nélkül kiüthető a bele, akkor senki meg nem mondja mérés alapján, hogy működik vagy sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!