Leáldozóban van a nagy reményeket hozó Plug-In Hybrid technika? Egy környezetvédelmi felmérés szerint a kibocsátásuk a megadott értéknek többszöröse is lehet.
"Azért a nagy német márkáknak nagy konkurencia lett,a semmiből jött,és majd 100 éves cégeket szorongat,meg kenterbe ver a közép,és felső kategóriában."
Dehogy "ver kenterbe". Gyártási és szoftverhibák tömkelegével küszködik a beltér minősége meg elmarad az árkategóriájában kapható hagyományos autóktól. A piaci előnye abból jött, hogy elektromos versenybe a meglévő nagy cégek később kapcsolódtak be.
De már mindegyik nagy gyártónak van modellje. Például nézd meg Polestar 2 vagy Audi E-Tron-t.
De nézzük meg a terveiket. Pl. Tesla Truck, a vonalzóval tervezett pick-up. Aztán tedd mellé GMC Hummer EV-t. Szerintem páran összeestek Teslanal amikor ezt meglátták.
Persze próbálkoznak terherszállítással is, ahol szintén ott van már a konkurencia. Nikola cég, bár botrányok övezik, GM áll mögötte és adja nekik a technológiáját. Egy ilyen gyáróriással fognak versenyezni.
"Hát nem önmagával kéne foglalkoznia,ehelyett másra figyel.Ez már a vég."
Mindig is ezt csinálják... mondj egy gyártót, ami nem készít SUV-ot.
Arról még, hogy milyen jól managelik a céget: Tesla 2019-ben 862, 2018-ban 972, 2017-ben 1.962, 2016-ban 675 millió dolláros vesztességet szedett össze (előtte sem volt jobb, de többit nem másolom be). 2019 3. negyedéve óta tudott folyamatosan profitot termelni. Eddig 4 negyedéven át. Ez összesen 830 millió dollár körül van. Szóval ha így folytatják, akkor is évekig tart a korábbi vesztességeket ledolgozni.
Jó példa az Audi főnökének a szenvedése.
1-2 éven belül mi fogjuk a legjobb elektromos autókat legyártani a közép ésa felső kategóriában.-mondta.
Ezzel el tetszett késni Elnök Úr. A Teslát nem ott kell megverni,ahol a legerősebb,pont ebben a kategóriában az.
A kisautók piacán ott kellene befektetnie ezeknek az "ősrégi cégeknek".
A franciák legalább léptek,a németek nyafognak,siránkoznak,minden bajuk
van ezzel az egész elektromos témával. NyŰg az egész nekik,ez látszik,csak kényszerből csinálják,hogy a Tesla után menjenek.
Kényszerből meg nehéz jól dolgozni.A németek építették mindíg a legjobb motorokat,akkor most tessék ezen az úton továbbmenni,de nem a 130 éves "Ottobácsi" által akkor kitalált módon,hanem megcsinálva valamit,amit a Musk is tett.Újat létrehozni,ami a jövőt is biztosítja az autózásnak.
Ez a füstölősdi az "Út a semmibe". A 2026-ra előirányzott 65 gr/km Co2 kibocsátást ezek a monstrumok/Audi,Mercedes,BMW/hogyan fogják teljesíteni,arra kiváncsi lennék,ha nem lesz áttörés a technológiában ??
Oda fognak jutni,mint a Nokia,gondolom nem ez lehet a cél. Ébresztő!
A nokia azert boven mas teszta volt....mondjuk nagyon nehezen akartak elfogadni hogy valtoznak az idok es a tapicskolos mobilok lettek a menők....aztán léptek ő is......összeeszkábáltak egy symbian nevú op rendszert,aztan ugy voltak vele hogy kesz is...nekik innentol kezdve mas dolguk nincs.Ha eddig piac vezetők voltak akkor ez a tény elég lesz ez utan is,ugyhogy nem is igazan fejlesztettek semmit a rendszeren,es mire észbe kaptak a konkurencia olyan szinten ellépett mellőlük,hogy az behozhatatlan volt.
A nokia egyszerűen elaludt.Ültek ott az addig elért eredményeiken,eroltettek tovabbra is azt ami mar senkinek nem kellett.
Az auto iparban azert nem ez a helyzet.Radasul a nokianak nem csak mobil reszlege volt.Attol hogy az a resz tonkre ment,maga a marka meg a vallalat a mai napig letezik es gyartanak.
Persze más a telefonipar,de ébresztő német autóipar,mert a fejlődést nem lehet megállítani.Az emberek nem hülyék!
Sokkal gyorsabban jönnek a változások,mint gondolnánk,villámgyorsan itt lesz.Jól írtad a Nokia elaludt,hát a németek is.Elvesztettek jó 10-15 évet,közben a Tesla állandóan fejlesztett,elhozva az egyetemektől a legjobb szakembereket.
És még nem is szóltunk a kínai el.autóipar fejlődéséről,tehát Európa nagyon lemaradt,kivéve talán a franciákat./Renault,Peugeot/
Nem véletlenül ezek a cégek állnak a legjobban a co2 kibocsátás csökkentésében,ők biztos túlélik ezt a válságot,mert felismerték a fejlesztések szükségességét.
28/ Abban,hogy a piacnak villanyautó kell,nem böhöm Co2 okádó elavult technológiát képviselő kamuvillanyautók(Plug-In hybridek),ahogy ezt most a környezetvédők több országban is megfogalmazták./amire a kérdést írtam)
Ezeket az autókat a jobb kibocsátás eléréséhez felelősségteljesen kellene a tulajdonosoknak,cégeknek müködtetni.Az üzemeltetők jó része ezekben az autókban az elektromos lehetőséget nem is használja,tán nem is ismeri,és csak a benzinmotorral közlekedik,Egyszerüen a zöld rendszám miatt vette,de
az autózását valódi zöld tartalommal nem tölti meg.Szerintem ez a zöme a céges Plug-In autóknak.A magánosok az már más,az odafigyel,az biztos,mert nem azért adott ki 10-12 milliót,hogy az elektromos töltés lehetőségét ne használja ki!.
A VW-re visszatérve, kifejlesztette a kis villanyautóját,amik tömegben várnak a telepepen és szoftverfejlesztésére várnak,mert nincs bele megfelelő szoftverük,amivel az autóikat hosszú távon megnyugtatóan üzemeltetni tudnák komolyabb visszahívások nélkül.
Ott van egy csomó raktárra legyártva,de nem tudják a kereskedéseknek átadni emiatt a probléma miatt.Rossz nyelvek szerint nincs jó fejlesztő
csapatuk,mert a konkurencia sok kiváló fejlesztőcsapatot elszipkázott.
Az tény ezt a Tesla le is közölte,hogy vadásszák az egyetemeken,és ösztöndíjazzák külön, a kiszemelt kiválóságokat,akikkel később együtt kívánnak dolgozni.
Villanyautó kell,vagy belső égésű technika,de a kettő keveréke,az valahogy nem látszik egy járható útnak,amire a kérdésem is utalt,mármint bődületes
a különbség látszik az üzemeltetés során a valóságos,és a tesztelt kibocsátás között.Lehet,hogy a hagyományos gyártók jobban járnak ha megmaradnak kaptafánál,mert úgy tűnik az elektromos autók fejlesztéséhez
sorozatgyártásához mások jobban értenek.
Csak ennyivel van a VW csoport lemaradva,mondjuk 10-15 évvel,amit szépen elba.....tak a fotelban ülve.Azt hitték a világ belső égésű dicsősége örökké megmarad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!