Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Leáldozóban van a nagy reménye...

Leáldozóban van a nagy reményeket hozó Plug-In Hybrid technika? Egy környezetvédelmi felmérés szerint a kibocsátásuk a megadott értéknek többszöröse is lehet.

Figyelt kérdés
[link]

#Plug-In technika #Emissziós értékek
2020. nov. 24. 21:48
1 2 3 4
 21/32 anonim ***** válasza:
82%
De nem azért mennek az elektromos autók fele, mert a Tesla kiszorítaná őket a piacról, hanem mert az EU olyan szabályozásokat hozott, hogy egyszerűen nem maradt más lehetőségük, mint elektromos autók (is) gyártása.
2020. nov. 25. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/32 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy az európai gyártók az EU-s szabályozás miatt kezdtek el foglalkozni az elektromos autókkal, de mivel már a Tesla (amerikai) akkor piacon volt, így könnyű volt afelé tekintgetni, hiszen a technológia már a piacon volt, csak le kellett "másolni", hogy így mondjam. Hogyan nézett volna ki a forgatókönyv, ha nem lett volna etalon a piacon? Ezt sosem tudjuk meg, mert nem így alakult a történelem. :)
2020. nov. 25. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/32 anonim ***** válasza:
68%

"Azért a nagy német márkáknak nagy konkurencia lett,a semmiből jött,és majd 100 éves cégeket szorongat,meg kenterbe ver a közép,és felső kategóriában."

Dehogy "ver kenterbe". Gyártási és szoftverhibák tömkelegével küszködik a beltér minősége meg elmarad az árkategóriájában kapható hagyományos autóktól. A piaci előnye abból jött, hogy elektromos versenybe a meglévő nagy cégek később kapcsolódtak be.


De már mindegyik nagy gyártónak van modellje. Például nézd meg Polestar 2 vagy Audi E-Tron-t.


De nézzük meg a terveiket. Pl. Tesla Truck, a vonalzóval tervezett pick-up. Aztán tedd mellé GMC Hummer EV-t. Szerintem páran összeestek Teslanal amikor ezt meglátták.

Persze próbálkoznak terherszállítással is, ahol szintén ott van már a konkurencia. Nikola cég, bár botrányok övezik, GM áll mögötte és adja nekik a technológiáját. Egy ilyen gyáróriással fognak versenyezni.


"Hát nem önmagával kéne foglalkoznia,ehelyett másra figyel.Ez már a vég."

Mindig is ezt csinálják... mondj egy gyártót, ami nem készít SUV-ot.


Arról még, hogy milyen jól managelik a céget: Tesla 2019-ben 862, 2018-ban 972, 2017-ben 1.962, 2016-ban 675 millió dolláros vesztességet szedett össze (előtte sem volt jobb, de többit nem másolom be). 2019 3. negyedéve óta tudott folyamatosan profitot termelni. Eddig 4 negyedéven át. Ez összesen 830 millió dollár körül van. Szóval ha így folytatják, akkor is évekig tart a korábbi vesztességeket ledolgozni.

2020. nov. 25. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/32 A kérdező kommentje:

Jó példa az Audi főnökének a szenvedése.

1-2 éven belül mi fogjuk a legjobb elektromos autókat legyártani a közép ésa felső kategóriában.-mondta.

Ezzel el tetszett késni Elnök Úr. A Teslát nem ott kell megverni,ahol a legerősebb,pont ebben a kategóriában az.

A kisautók piacán ott kellene befektetnie ezeknek az "ősrégi cégeknek".

A franciák legalább léptek,a németek nyafognak,siránkoznak,minden bajuk

van ezzel az egész elektromos témával. NyŰg az egész nekik,ez látszik,csak kényszerből csinálják,hogy a Tesla után menjenek.

Kényszerből meg nehéz jól dolgozni.A németek építették mindíg a legjobb motorokat,akkor most tessék ezen az úton továbbmenni,de nem a 130 éves "Ottobácsi" által akkor kitalált módon,hanem megcsinálva valamit,amit a Musk is tett.Újat létrehozni,ami a jövőt is biztosítja az autózásnak.

Ez a füstölősdi az "Út a semmibe". A 2026-ra előirányzott 65 gr/km Co2 kibocsátást ezek a monstrumok/Audi,Mercedes,BMW/hogyan fogják teljesíteni,arra kiváncsi lennék,ha nem lesz áttörés a technológiában ??

Oda fognak jutni,mint a Nokia,gondolom nem ez lehet a cél. Ébresztő!

2020. nov. 25. 20:58
 25/32 D. Brasco ***** válasza:
64%

A nokia azert boven mas teszta volt....mondjuk nagyon nehezen akartak elfogadni hogy valtoznak az idok es a tapicskolos mobilok lettek a menők....aztán léptek ő is......összeeszkábáltak egy symbian nevú op rendszert,aztan ugy voltak vele hogy kesz is...nekik innentol kezdve mas dolguk nincs.Ha eddig piac vezetők voltak akkor ez a tény elég lesz ez utan is,ugyhogy nem is igazan fejlesztettek semmit a rendszeren,es mire észbe kaptak a konkurencia olyan szinten ellépett mellőlük,hogy az behozhatatlan volt.

A nokia egyszerűen elaludt.Ültek ott az addig elért eredményeiken,eroltettek tovabbra is azt ami mar senkinek nem kellett.

Az auto iparban azert nem ez a helyzet.Radasul a nokianak nem csak mobil reszlege volt.Attol hogy az a resz tonkre ment,maga a marka meg a vallalat a mai napig letezik es gyartanak.

2020. nov. 25. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/32 anonim ***** válasza:
64%
#23 is tökéletesen leírta, amit mondok!
2020. nov. 25. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/32 A kérdező kommentje:

Persze más a telefonipar,de ébresztő német autóipar,mert a fejlődést nem lehet megállítani.Az emberek nem hülyék!

Sokkal gyorsabban jönnek a változások,mint gondolnánk,villámgyorsan itt lesz.Jól írtad a Nokia elaludt,hát a németek is.Elvesztettek jó 10-15 évet,közben a Tesla állandóan fejlesztett,elhozva az egyetemektől a legjobb szakembereket.

És még nem is szóltunk a kínai el.autóipar fejlődéséről,tehát Európa nagyon lemaradt,kivéve talán a franciákat./Renault,Peugeot/

Nem véletlenül ezek a cégek állnak a legjobban a co2 kibocsátás csökkentésében,ők biztos túlélik ezt a válságot,mert felismerték a fejlesztések szükségességét.

2020. nov. 25. 21:31
 28/32 anonim ***** válasza:
Várj, a VW pl miben maradt le? VW ID3, Audi E-tron, Porsche Taycan... Mind teljes értékű, nagyon jó minőségű villanyautók. Amit a dízelbotrany után csaptak oda pár év alatt. És ezzel párhuzamosan az Audi kepes arra is, hogy V8 turbódízelt is gyárt(ott), vagy V10 szívóbenzint. Több stabil lábakon állnak. Ha kell, simán viszik az elektromos projekteket tovább, de ha van rá igény, van csúcsminőségű dízel- és benzinmotor is. Ami probléma, hogy Európa teljesen elveszíti éppen a gazdasági jelentőségét, aztán emiatt fognak a nagy történelmi gyártók szívni. A Tesla egy nagyon vagány, korszakalkotó, úttörő márka, de ettől nem lesz szarabb az Audi, a BMW, vagy éppen a francia elektromos autó. Szerencsére még épp időben tudtak reagálni.
2020. nov. 25. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/32 A kérdező kommentje:

28/ Abban,hogy a piacnak villanyautó kell,nem böhöm Co2 okádó elavult technológiát képviselő kamuvillanyautók(Plug-In hybridek),ahogy ezt most a környezetvédők több országban is megfogalmazták./amire a kérdést írtam)

Ezeket az autókat a jobb kibocsátás eléréséhez felelősségteljesen kellene a tulajdonosoknak,cégeknek müködtetni.Az üzemeltetők jó része ezekben az autókban az elektromos lehetőséget nem is használja,tán nem is ismeri,és csak a benzinmotorral közlekedik,Egyszerüen a zöld rendszám miatt vette,de

az autózását valódi zöld tartalommal nem tölti meg.Szerintem ez a zöme a céges Plug-In autóknak.A magánosok az már más,az odafigyel,az biztos,mert nem azért adott ki 10-12 milliót,hogy az elektromos töltés lehetőségét ne használja ki!.

A VW-re visszatérve, kifejlesztette a kis villanyautóját,amik tömegben várnak a telepepen és szoftverfejlesztésére várnak,mert nincs bele megfelelő szoftverük,amivel az autóikat hosszú távon megnyugtatóan üzemeltetni tudnák komolyabb visszahívások nélkül.

Ott van egy csomó raktárra legyártva,de nem tudják a kereskedéseknek átadni emiatt a probléma miatt.Rossz nyelvek szerint nincs jó fejlesztő

csapatuk,mert a konkurencia sok kiváló fejlesztőcsapatot elszipkázott.

Az tény ezt a Tesla le is közölte,hogy vadásszák az egyetemeken,és ösztöndíjazzák külön, a kiszemelt kiválóságokat,akikkel később együtt kívánnak dolgozni.

Villanyautó kell,vagy belső égésű technika,de a kettő keveréke,az valahogy nem látszik egy járható útnak,amire a kérdésem is utalt,mármint bődületes

a különbség látszik az üzemeltetés során a valóságos,és a tesztelt kibocsátás között.Lehet,hogy a hagyományos gyártók jobban járnak ha megmaradnak kaptafánál,mert úgy tűnik az elektromos autók fejlesztéséhez

sorozatgyártásához mások jobban értenek.

Csak ennyivel van a VW csoport lemaradva,mondjuk 10-15 évvel,amit szépen elba.....tak a fotelban ülve.Azt hitték a világ belső égésű dicsősége örökké megmarad.

2020. nov. 26. 15:37
 30/32 anonim ***** válasza:
Miről beszélsz, ezek elavult hírek. Az ID3-asok már rég futnak az utakon, és adják át őket tucatszámra a szalonokba. Apró, alig zavaró szoftverhibák maradtak, amit január, február környékén orvosolnak.
2020. nov. 26. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!