Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kamionokban mekkora akkumlátor...

Kamionokban mekkora akkumlátor van?

Figyelt kérdés
Gondolok itt olyanokra, hogy mikor a kamionban kell aludni mert több napig tart az út esetleg, akkor éjszakára, hogy legyen állófűtés/klíma, plusz az elektromos eszközöket tölteni, mekkora akksi kell ehhez? Vagy ilyenkor muszáj járatni a motort, hogy töltse is közben az akkumulátort?

2020. júl. 2. 13:03
 1/9 3 napos mákos lecsó ***** válasza:
88%
235 Ah kétszer
2020. júl. 2. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
86%
2 darab 12V-s akksit szokás sorba kötni a tehergépjárművekben. Bár éjszakára nem igazán jó tölteni hagyni az elektromos dolgokat mert leszívja az akksit aztán reggel lehet vakarózni.
2020. júl. 2. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
73%
24v 150-300 Ah között szokott lenni, vannak kivételek amikor nagyobb vagy kissebb de ez az átlag
2020. júl. 2. 14:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
De gondolom amelyik kamionban van állófűtés vagy állóklíma ott úgymond megtoldják az akksi kapacitását nem?
2020. júl. 2. 16:31
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Jobb gépekben (pl Scania) van 2 kisebb akku kizárólag a motor indítására, és 2 nagyobb munkaakkumulátor, amiről mennek a cuccok. Ha ez véletlenül lemerül pl az állófűtéstől, akkor is be fog indulni a motor a 2 kisebb akksival.
2020. júl. 3. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
#5 Mondjuk szerintem ez észszerű, hogy külön vannak választva.
2020. júl. 4. 09:21
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
Ésszerű. Mégis minden téli reggelen egy átlagos parkolóban azt látod, hogy bikázzák egymást a kamionok. Volvóban pl egy baszhott nagy akksi van, az lemerül, aztán helló.
2020. júl. 4. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
#7 akkor úgy látszik, nem minden gyártó gondolt erre, hogy két külön akksirendszer legyen.
2020. júl. 4. 18:20
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
mi ez a sok hülyeség? :D Vannak értelmes gyártók vs idióta gyártók, ennyi a történet. Idióták pl a Volvo és Mercedes, akik teletömik elektronikával az autót és az után is szívják az akksit hogy leállítottad, és így elég szívás lesz az élet ezekkel, meg vannak értelmes gyártók pl a DAF aki megtudja azt csinálni, hogy két akksival is jobban tud teljesíteni mint a többi akár 4-el. Nekem állandóan megy a rendes hűtő, van egy külön 40 literes fagyládám is, és telente egész éjjel megy az állófűtés nyaranta meg az állóklíma (vagy ha nincs a kamionban akkor sima ventillátor) és érdekes mód simán indul reggel az autó (a dafnál). Amikor mercivel mentem fél éjszakát nem bírt az akksi és mindent kikapcsolt ... Pedig előttem rakták bele a zsír új akksikat. Az meg hogy a Volvo 2 akksival szar de 4 el jó meg röhej, hány volvo sofőr kapott tüdőgyulladást mert télen éjjel leállt az állófűtés az autó meg már nem indult be...
2020. júl. 5. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!