Leáldozóban van a nagy reményeket hozó Plug-In Hybrid technika? Egy környezetvédelmi felmérés szerint a kibocsátásuk a megadott értéknek többszöröse is lehet.
Musk amit csinált az,tényleg valami más.Szerintem is hagyjuk,mert megelőzte a korát az autófejlesztéseivel.Nem véletlenül adta az autójának a Tesla nevet,aki szintén teljesen másképp gondolkodott mindenben,mint a kortársai.
Sok találmányát a mai napig nem tudták megvalósítani,lehet így lesz a Teslával is.Nem abban kell a Teslát legyőzni amiben a legjobb,hanem amit nem gyárt,és nincs neki.Ezek a kisautók,és ebben a szegmensben lehet a
piacot meghóditni.Erre azért már a francia gyártók rájöttek/Renault,Peugeot/,és ezért a francia elektromos autók nagyon népszerűek,és sikeresek világszerte.Kicsi autók a városokba,ez kell majd az embereknek.
Sajnos a német gyártók agyilag teljesen lemaradtak, ez abból is látszik amit az Audi főnöke mostanság mondott,mármint,hogy 1-2 éven belül ők fogják e legjobb elektromos autókat gyártani a középosztályben,illetve a felsőkategóriában.
Sajnos azonban ezeket a Tesla már legyártotta,mert fejlesztésekben sokkal előrébb tart,mint a németek.
Úgyhogy a 11/ válasz,az igaz városi kis autók kellenek az elektromos hajtással.
13/ Én sem vagyok egy Tesla-Fun,de azért az tudni kell,hogy sokáig küzdött veszteségekkel,de mostanság nagyon nyereséges lett.A tőzsdén is szárnyal,nagy a bizalom benne a befektetőknek.
A jelenlegi értéke 500 milliárd dollárra tehető.
Több nagy gyárat épít most is. A sanghaji gyár évi 500 ezer autót fog legyártani,és a berlini gyár nemsokára elkezd termelni,a konkurencia szájában,nem dugta el a termelést,hanem elment az oroszlán barlangjába!
Itt más sokkal többről van szó,mint a levegőkvótáról,persze azt is eladja
a sok rászoruló légszennyező"belsőégésű" technológiát toldozgató-foltozgató gyártónak,és/Honda,Ford/ ezeket fogja kisegíteni,mert bődületes bírság előtt állnak,ha a Tesla nem segít neki kvótával.
15/ Már 18%-on állsz,mert nyomtam egy igent!
Én értem/próbálom érteni/ a jövőt,mert ez nem megy már tovább sokáig:Belefulladunk!
Sok rosszat is lehet mondani az elektromos hajtásról,de legalább valamit próbálunk már fejlődni,mert a belső égés 130 éves maholnap.
"Az iparágat ő nem alakította át, előtte is voltak már elektromos autók, bár az igaz, hogy a mainstreambe ő hozta be."
Azzal alakította át az iparágat, hogy normálisan megtervezett elektromos autókat kezdett gyártani. Előtte olyan elektromos autók voltak, amik hogy is mondjam ... alkalmatlanok voltak a feladatra, mert lényegében robbanómotorhoz tervezett kaszniba betettek egy elektromotort meg egy valag akkumulátort és ettől várták a csodát. Ha Elon Musk vállalata nem jön és tervez egy műszakilag normális dizájnt, akkor máig a hibrid autóknál tartanánk, ez egy tény.
16/ Azért a nagy német márkáknak nagy konkurencia lett,a semmiből jött,és majd 100 éves cégeket szorongat,meg kenterbe ver a közép,és felső kategóriában.
Az AUDI már ott tart,hogy Ő akarja 1-2 éven belül a "legjobb el.autókat legyártani",a VW a közgyűlésén meg azzal volt elfoglalva,hogy a Tesla merre tart,milyen AKKUkat,honnan szerez be!
Hát nem önmagával kéne foglalkoznia,ehelyett másra figyel.Ez már a vég.
Egyszóval nagyon is felkorbácsolta a piacot a Tesla.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!