Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Leáldozóban van a nagy reménye...

Leáldozóban van a nagy reményeket hozó Plug-In Hybrid technika? Egy környezetvédelmi felmérés szerint a kibocsátásuk a megadott értéknek többszöröse is lehet.

Figyelt kérdés
[link]

#Plug-In technika #Emissziós értékek
2020. nov. 24. 21:48
1 2 3 4
 11/32 anonim ***** válasza:
Városi kisautóban van egyedüli gyakorlati értelme.
2020. nov. 25. 04:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/32 A kérdező kommentje:

Musk amit csinált az,tényleg valami más.Szerintem is hagyjuk,mert megelőzte a korát az autófejlesztéseivel.Nem véletlenül adta az autójának a Tesla nevet,aki szintén teljesen másképp gondolkodott mindenben,mint a kortársai.

Sok találmányát a mai napig nem tudták megvalósítani,lehet így lesz a Teslával is.Nem abban kell a Teslát legyőzni amiben a legjobb,hanem amit nem gyárt,és nincs neki.Ezek a kisautók,és ebben a szegmensben lehet a

piacot meghóditni.Erre azért már a francia gyártók rájöttek/Renault,Peugeot/,és ezért a francia elektromos autók nagyon népszerűek,és sikeresek világszerte.Kicsi autók a városokba,ez kell majd az embereknek.

Sajnos a német gyártók agyilag teljesen lemaradtak, ez abból is látszik amit az Audi főnöke mostanság mondott,mármint,hogy 1-2 éven belül ők fogják e legjobb elektromos autókat gyártani a középosztályben,illetve a felsőkategóriában.

Sajnos azonban ezeket a Tesla már legyártotta,mert fejlesztésekben sokkal előrébb tart,mint a németek.

Úgyhogy a 11/ válasz,az igaz városi kis autók kellenek az elektromos hajtással.

2020. nov. 25. 18:18
 13/32 anonim ***** válasza:
64%
A Tesla autógyártása veszteséges alapvetően, ennyire nagy zseni a Musk. Csak azért tudnak működni mert egyrészt máshonnan pumpálják a pénzt, másrészt kiarusitottak a CO2 kvotaikat egy EU-s konszernnek, és az ezer milliárdnyi eurót fizet nekik, hogy elkerüljék az új szabályozások miatti büntetést.
2020. nov. 25. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/32 A kérdező kommentje:

13/ Én sem vagyok egy Tesla-Fun,de azért az tudni kell,hogy sokáig küzdött veszteségekkel,de mostanság nagyon nyereséges lett.A tőzsdén is szárnyal,nagy a bizalom benne a befektetőknek.

A jelenlegi értéke 500 milliárd dollárra tehető.

Több nagy gyárat épít most is. A sanghaji gyár évi 500 ezer autót fog legyártani,és a berlini gyár nemsokára elkezd termelni,a konkurencia szájában,nem dugta el a termelést,hanem elment az oroszlán barlangjába!

Itt más sokkal többről van szó,mint a levegőkvótáról,persze azt is eladja

a sok rászoruló légszennyező"belsőégésű" technológiát toldozgató-foltozgató gyártónak,és/Honda,Ford/ ezeket fogja kisegíteni,mert bődületes bírság előtt állnak,ha a Tesla nem segít neki kvótával.

2020. nov. 25. 19:07
 15/32 anonim ***** válasza:
26%
Attól még, hogy veszteséges, az egész iparágot alakította át, mert a többi gyártó rá lett kényszerítve általa, hogy ők is elektromos autókat tervezzenek és gyártsanak, különben könnyen hoppon maradhatnak. Én erről beszéltem a 0%-ra pontozott kommentem alatt, amit ezúton is köszönöm, látszik, hogy mennyire nem értenek a laikusok a piachoz.
2020. nov. 25. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/32 anonim ***** válasza:
75%
Nem mondtam hogy nem zseniális mérnök, illetve hogy rosszul vezeti a céget, de pont az autógyártás kapcsán értelmetlen felszopni őt. Az iparágat ő nem alakította át, előtte is voltak már elektromos autók, bár az igaz, hogy a mainstreambe ő hozta be. De a többi gyártó nem ezért vágott bele a fejlesztésbe, hanem a folyamatos és egyre durvoló szabályozások miatt. Európában senkinek nem konkurencia a Tesla.
2020. nov. 25. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/32 A kérdező kommentje:

15/ Már 18%-on állsz,mert nyomtam egy igent!

Én értem/próbálom érteni/ a jövőt,mert ez nem megy már tovább sokáig:Belefulladunk!

Sok rosszat is lehet mondani az elektromos hajtásról,de legalább valamit próbálunk már fejlődni,mert a belső égés 130 éves maholnap.

2020. nov. 25. 19:16
 18/32 anonim ***** válasza:
90%

"Az iparágat ő nem alakította át, előtte is voltak már elektromos autók, bár az igaz, hogy a mainstreambe ő hozta be."


Azzal alakította át az iparágat, hogy normálisan megtervezett elektromos autókat kezdett gyártani. Előtte olyan elektromos autók voltak, amik hogy is mondjam ... alkalmatlanok voltak a feladatra, mert lényegében robbanómotorhoz tervezett kaszniba betettek egy elektromotort meg egy valag akkumulátort és ettől várták a csodát. Ha Elon Musk vállalata nem jön és tervez egy műszakilag normális dizájnt, akkor máig a hibrid autóknál tartanánk, ez egy tény.

2020. nov. 25. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/32 anonim ***** válasza:
100%
Egyébként nem felszopni próbálom Musk-ot, csak rámutatni az iparágban gyakorolt hatására.
2020. nov. 25. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/32 A kérdező kommentje:

16/ Azért a nagy német márkáknak nagy konkurencia lett,a semmiből jött,és majd 100 éves cégeket szorongat,meg kenterbe ver a közép,és felső kategóriában.

Az AUDI már ott tart,hogy Ő akarja 1-2 éven belül a "legjobb el.autókat legyártani",a VW a közgyűlésén meg azzal volt elfoglalva,hogy a Tesla merre tart,milyen AKKUkat,honnan szerez be!

Hát nem önmagával kéne foglalkoznia,ehelyett másra figyel.Ez már a vég.

Egyszóval nagyon is felkorbácsolta a piacot a Tesla.

2020. nov. 25. 19:38
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!