Lehet hengerfejes a kocsim, most lett kilakatolva, mit csináljak?
Karosszériára 400 ezer lett ráköltve a kocsit 600 ezerért vettük 2 éve, se a klíma se tempomat nem működik nem is látja a tempomatot a Seat márkaszervíz gépe. Most úgy néz ki, hogy kuka a motor, pedig mindig vigyáztam rá , vártam elindulásnál nem mentem vele 2 ezer rpm fölé hidegen melegen 2.8-nál váltottam. Olaj meg minden rendesen cserélve volt, mint a hímes tojásra úgy figyeltem. Jött az ősz és csöpögni kezdett a hűtővíz én utántöltöttem mert Karácsonyig nem tudtam volna letenni a kocsit. Ma meg kinyitottam utántöltéshez a sapit és megemelkedett a víz szint. Szerelővel beszéltem és mondta vagy hengerfej vagy termosztát mivel nincs szerencsém tudom a választ.
Az a baj, hogy egy kudarc ez a kocsi, iszonyat pénz ráment már 1.2 millió, valahogy úgy kellene kiszállni, hogy ha eladom ne kelljen fél évig rettegni , hogy a vevő érvényesítse a kötelező garanciát. Nem tudok rá vállalni semmit csak azt, hogy sokat kell rá költeni. Egy 1.4 F Astrát szeretnék venni vagyis cserélni, szerintetek becserélhetik rá az 1999-es Alhambrát ( 1.9 tdi)?
Miért kell bántani azt akinek csak erre van pénze? Nem én vagyok az egyetlen pronyó aki ilyen régi vacakkal jár.
Elvileg kiderül , hogy hengerfejes e, hidegen ki kell nyitni a kupakot, asszem.
"Nem vennék rá mérget, hogy hengerfejes. Ha hengerfejes lenne forralná a vizet, vagy keverné az olajjal, vagy az olajat az üzemanyaggal. Valamit valamivel biztosan keverne."
Biztosan így van, a lányom Peugeot-nál a kiegyenlítő tartály tele van olajjal, az ok: hengerfejes.
#9 "400 ezerért lett kilakatolva. Talán kilapította egy kamion?"
Nem csupán (remélhetőleg) tisztességesen kijavítottak minden hibát és nem csak a purhab, gitt, alvázvédő (magyar kompozit) megoldást használták.
Sajnos egy komolyabban megindult autónál már nem meglepő összeg. Kevés a hozzáértő és ők megkérik az árát.
Kérdező:
Mennyi lenne a motor generál?
Ha már a bódé rendben akkor lehet megérne annyit rákölteni és akkor a következő pár évben lesz egy jól rendbetett autód.
Ha el szeretnéd adni az tuti bukás lenne anyagilag.
Utána pedig ha veszel egy másik autót ott sem fogja senki garantálni, hogy azzal nem lesznek gondok. Akkor már inkább egy biztosat mint egy másik bizonytalant.
Ha pedig mégis eladnád akkor az adásvételi megjegyzés rovatában tüntesd fel, hogy motor hibás. Innentől nincs mit számonkérni rajtad.
Ilyenek a 20+ éves autók, minden eléri bennük a végét.
Mire végére érsz a javításoknak, kezdheted előlről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!