12,46 Volt, nyolc nap múlva 12,40 Volt van az akkumulátorban az természetes csökkenés?
12 Volt,12 Ah akkumulátor.
Nincs fogyasztó bekötve,sem óra sem semmi,kulcs kivéve.
Ez fél voltot jelent?
Rendben van így?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem tudom neked hogyan jött össze a 0,5 Volt, nekem ez csak 0,06.
Az meg teljesen jó. Főleg, hogy az éjszakák már hűvösek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Látom a matek nem az erősséged.
A mostani csökkenés az nullaegész hat század.
Ha lemegy 12,36-ra az egy tized.
Akkor lesz egy Volt a csökkenés, ha 11,46 lesz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem 1 éves akkum van. Reggelre indulás előtt 12,31V-ot mérek rajta.
Neten azt írják mindenhol, hogy ilyen feszültség értékkel kb 50%-on lehet az akksi. Létezhet, hogy tényleg ennyire leesik vagy a 3 ezer Ft-os multiméter csalhat lefelé? Ha feltöltöm okostöltővel akkor is másnapra 12,30V.
Ha megyek vele mondjuk 30km-t és megnézem 4 óra múlva akkor 12,68V körül van. Járó motorral meg 14,35-öt mérek tehát a generátor valszeg jó.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
9-es: Csak az ajtót szoktam kinyitni mikor mérem. De majd kipróbálok egy olyat, hogy az anyós ajtót nyitom ki és onnan húzom meg a motortér nyitót és úgyis megmérem a feszültséget.
Benzines autókban az tuti, hogy hallani az üzemanyagszivattyút ha kinyitod a vezetőoldali ajtót.
Igazából semmi fogyasztó nincs a kocsiban. Riasztó nincs. Rádió az gyári. Világítást nem szoktam felkapcsolni mérés előtt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!