Normális dolog autó fenntartására egy éven belül
elkölteni még egyszer a vételárat?
Figyelt kérdés
Az autó típusát mindenki tetszőlegesen behelyettesítheti, nem az a lényeg.
Tegyük fel, hogy veszel egy 10 éves autót 1.5M-ért. Mielőtt megvetted, átnézetted, és nem volt hibája. Mégis egy éven belül előjönnek olyan hibák, hogy összesen megint rá kell fordítani újabb 1.5M-t.
A kérdés: szerinted ez tök természetes dolog, vagy ez egy rossz autó, vagy ennyi ráfordítás még kevés is egy használt autóra?
Én fele ennyiért vettem júliusban, és 150ezret költöttem rá, mint szervizköltség. Nyilván ha a benzint, gumicserét, autópálya matricákat, mosást, parkolást beleszámolom, akkor még plusz 250ezer körül. Te csak a szervizelésére költöttél 1.5 millát? Akkor ez egy hulladék autó...
2020. okt. 29. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?
3/23 anonim válasza:
Azért ez nem fekete-fehér, igen-nem egyszerűségű.
Egy 10 éves, 1,5 millióért vásárolt, dízel BMW-re rá lehet költeni akár a vételár többszörösét is, míg egy 10 éves benzines Toyota Yaris, Honda Jazz, vagy hasonló kaliberű autónál már baj, ha a szerviz költség nem áll meg néhány százezernél.
Tehát az "autó típusát mindenki tetszőlegesen behelyettesítheti" nem állja meg a helyét, igenis lényeges, hogy milyen autóról van szó.
2020. okt. 29. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
4/23 anonim válasza:
Ha reális áron vásárolsz autót, akkor a költségek is reálisak maradnak. 10 éves 1,5 milliós autóra csak akkor költhetsz rá még egyszer ennyit, ha ez egy irreálisan alacsony eladási ár volt(pl. luxus autót vettél ennyiért).
2020. okt. 29. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
5/23 anonim válasza:
Vettél egy hulladékot, gondolom audi, bmw, merci de legalább akkor olcsó volt.
2020. okt. 29. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
6/23 anonim válasza:
"Az autó típusát mindenki tetszőlegesen behelyettesítheti, nem az a lényeg"
Pedig ez a lényeg. A 2010-es évjáratú (tehát most 10 éves), 1,5 millióba kerülő autók között van olyan, ami újként éppen 3 millióba került és van olyan is, ami annak idején 6 milliónál is drágább volt. Mostanra viszont ugyanarra a szintre esett az áruk és ez nem véletlen. A hatmilliós autó értéke másfél millióval többet esett, mint a hárommilliósé. Pontosan azzal a másfél millióval, amit most rá kell költeni.
2020. okt. 29. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
7/23 anonim válasza:
Én is ráköltöttem mégegyszer a vételárat az enyémre, csak ez egy 300 ezres, elhanyagolt autó volt, nem 1,5 millás. 300 ezer egy elhanyagolt autónál nem sok. Pár apróság és máris annyinál tart. Te pedig egy hulladékot vettél 1,5 millióért, de gondolom szép volt, és nem értesz az autókhoz. Ennek ára van.
2020. okt. 29. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
8/23 D. Brasco válasza:
Nem,ez nem egy rossz auto....hanem egy hulladék szar.Gondolom valami lefingott óratekert roncs prémium,amit a nepper amig hirdette agyig fújt szilikonnal,meg feltetelezem bedobta a koppanásmentes futomű,meg vak svájci ügyvéd vasarnapi autoja dumakat...
2020. okt. 29. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
9/23 anonim válasza:
Pedig pontosan függ a típustól is, de ennyit rákölteni egyáltalán nem normális.
2020. okt. 29. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
10/23 anonim válasza:
Családban vettek 10 éves autót 1,2 M-ért, három hónap múlva jött a sz.póág egy motorgenerállal, de az is csak 300e volt. Egyéb ennyire nagy költség nem volt vele utána.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!