Persze, 3 decivel kevesebb olaj kell olajcserekor.
2020. szept. 2. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 Ifj. Paprikás Csirke válasza:
Azokban az országokban ahol köbcenti alapján adóznak/adóztak (főleg Nyugat-Európa) több millió eurós megtakarítást jelenthet, ha egy cég lecseréli a 2 literes autókat 1.6-osokra, ezért nem volt olyan autógyártó, aki megengedhette magának, hogy ne legyen ilyen motorja. Magyarországon csak a regisztrációs adó lökettérfogat alapú, de egy kevés üzemanyagköltséget azért így is meg lehet vele takarítani.
2020. szept. 2. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Van értelme, ha jelentős a különbség az autók mérete és a motorok teljesítménye között. Egy 90 lovas 1.6 fogyasztása valszeg kedvezőbb, mint egy 150 lovas 2.0-é.
A 104lovas 1.6BlueMotion és a 108lovas 2.0CR esetén... ( nem is értem miért lehetett mindkettőt rendelni a 7-es Golfba).
Ha "helyben" van csak használva egy 3 ajtós Golf7 akkor az életben nem használod ki mondjuk a 150lovas CR nyújtotta előnyöket, tehát van értelme a kisebb motornak. Más felhasználásnál, más kasztniban meg egyáltalán nincs értelme.
2020. szept. 2. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 A kérdező kommentje:
Tehát a kedvezőbb vételáron és az esetleges adókon kívül semmivel sem jobb? Nah persze a fogyasztás.
2020. szept. 2. 21:02
5/12 anonim válasza:
Ezeket figyelelembe véve egy 4,2FSI sem rosszabb, mint egy 1.6CR.
Nah meg persze a fogyasztás :D
2020. szept. 2. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 Ifj. Paprikás Csirke válasza:
A BeNeLux államokban az adó adja a fő üzemeltetési költséget, szóval igen - szinte semmivel sem jobb, csak épp fele annyiba kerül fenntartani.
2020. szept. 2. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
Na meg van akinek bőségesen elegendő, annak minek nagyobb, erősebb, ha egyszer csak több a költség?
2020. szept. 2. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
Nem hiszem, hogy óriási különbség lenne szervizköltségeken azon a hengerenkénti egy deci különbségen.
Nekem nem VW konszernes dízel autóm van. 1.6-os és teljesen elégedett vagyok vele. Sajnos ha akartam volna se tudtam volna nagyobbat venni, ez volt a plafon. A downsizing a dízeleket is érint.
2020. szept. 2. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
Nem könnyebb fenntartani semmivel. Apámnak pl azért lett 1.6 CRTDI, mert egyrészt jóval olcsóbb volt a 2.0-tól, másrészt nagyon takarékos, 1 literrel kevesebbet eszik. Ja és ez volt a legjobb állapotban a közelben.
2020. szept. 2. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
tök mindegy a kisebb diesel is erősebb mint egy ottó-motor azonos cc-vel.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!