Jól látom hogy egy 2 literes pörgős szívómotor többet ér mint ezek a mai 3 hengeres turbós szemetek?
A BMW készített korábban 4 és 6 hengeres külső égésű dízelmotorokat.
"Egyszerűen gyengék."
Miben gyengébbek? Miben gyengébb egy 100-120-150 lovas turbobenzin, mint egy 100-120-150 lovas szívó?
80 évvel ezelőtt a 90-es évekbeli 2.0l, 110Le motor tűnne hulladéknak.
Jó irányban tartanak ezek a mai új kismotorok, csak vannak benne tervezési hibák. Babettában, Simsonban jó az alu blokk, de a mostani autókban még nem az igazi.
Annyiból rosszak ezek a kis 3 hengeres motorok, hogy nem lehet részegységenként külön-külön szerelni őket. 1 hengerfej csere egyenlő a teljes motorfelújítással. A hengerfej csavarjai keresztül vannak fűzve az egész blokkon. A hengerfej csavarok nem csak a hengerfejet tartják, de a főtengelyt is.
a Mazda megoldja 2 literrel is.
De a diesotto motorjuk már annyira komplikált, hogy nem tudom elképzelni hogy túl tartós lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!