Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A szivómotorok teljesitmény...

A szivómotorok teljesitmény növelésére milyen módszerek vannak?

Figyelt kérdés

Ezeket lehet chippeltetni? Esetleg sportlégszurő mennyit tud dobni egy autón?



Most van egy 1,8-s Lancerom 143 lovas.TDI után most a japán vonalra mentem rá,viszont ez közel sem annyria nyomatékos mint egy TDI.Adjatok némi tanácsot nekem.Köszönöm.



#tuning #szivómotor.benzin
2020. máj. 9. 20:53
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
68%

A dízel és a benzines közötti különbségére a gúgli ad részletes magyarázatot.

Itt nehéz lesz mélyrehatóan megmagyarázni az előnyöket-hátrányokat.

2020. máj. 9. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
100%

A legjobb dolog ami segít a teljesítmény növelésébe az:

eladod és veszel erősebbet.

Ennyi.

2020. máj. 9. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
100%
Az alap a fordulatszám növekedés. Ha elváltasz egy max. 143 lovas szívóbenzines 3000-es fordulatnál, ahol kb 70 lóerőt ad le, azt biztos kevésnek fogod érezni. Ha felpörgeted 5000-re, akkor majd érzed a gyorsulást. A sportlégszűrő pár lóerőt adhat jó esetben.
2020. máj. 9. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 A kérdező kommentje:

5000 valóban érzem,hogy más életet él a motor de ugyan akkor 6000-nél már pirosodik a fordulatszám...


Ezektől a sportlégszurőktől tobb szemét jut be a motorba,ez mennyire igaz?

2020. máj. 9. 21:16
 5/18 crudy ***** válasza:
100%

Gyakorlatilag igen de nem ez a baj vele, hanem, hogy nem ad plusz teljesítményt csak kb 5%-ot. Mindennek lehet növelni a teljesítményét, csak a pénz az akadálya. A legolcsóbb módja, hogy csökkentjük a beáramló levegő ellenállását. Ez bizonyos mértékig ehez még a programot sem kell módosítani de ez még nem hoz sokat. A következő, hogy elkezdjük kicserélgetni az alkatrészeket. Ami már látványos növekedést hozhat az egy módosított vezérműtengely. A schrick gyárt minden típushoz, kb 300ezer-1millió között mozog. Persze van minden más is, főtengely, dugattyú stb. Ha még ez sem elég akkor már komolyan hozzá kell nyúlni. Turbó vagy kompresszor. Ezek a módosítások már csökkentik a motor élettartalmát, akár drasztikusan.


Egyébként ha eddig dízelt vezettél akkor túlságosan megszoktad, hogy alulról már nyomatékos. Egy szívóbenzin nem az, nem is lesz. 6500nál van a tiltás tehát addig bátran lehet forgatni a motort ha már minden üzemmeleg.

2020. máj. 9. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
100%

Egy légszűrővel nyersz 2 lóerőt. Meg sem érzed.

az 1.8Lancer, gondolom a utolsó szériák egyike, hát nem egy tigris, megbízható az igaz, de ha nem ralliart lancert vettél 2.0 turboval, vagy evot. akkor nem fogja a fejed letépni. a dízel se nyomatékos nagyon, csak más az áttételezése.

2020. máj. 9. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 A kérdező kommentje:

Háttt igen a nyomaték az nyomaték..

Szivónál már vissza kell váltanom előzésnél.

Azért cseréltem le mert a TDI-m nem annyira szerette,ha 2 hónapra le lett állitva a garázsba.A szivó ezt már jobban fogja tolerálni remélhetőleg..


A gyakorlatba mennyire birja hosszutávon a szivó,ha magas 5000-es fordulaton van vele játszva?

Tudomásom szerint az egyszeru konstrukciójának köszönhetően stabil a motor,ha nem hidegen van neki taposva...

2020. máj. 9. 21:35
 8/18 anonim ***** válasza:
100%

Háát igen, a TDI és a szívó benzin az két külön világ!


A TDI nem alkalmas ritka, rövid távú használatra...


Most vagy elfogadod hogy a te használati módodhoz a szívó benzin való vagy veszel mellé egy TDI-t...

2020. máj. 9. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:

"a TDI-m nem annyira szerette,ha 2 hónapra le lett állitva a garázsba."


Akkor annak valami más baja volt. Egyik autónak sem lesz semmi baja, attól hogy áll 1-2 hónapot, attól függetlenül, hogy benzin, diesel, turbós, szívó, akármi.

2020. máj. 9. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 A kérdező kommentje:
Oké srácok,köszi a segitséget:)
2020. máj. 9. 22:01
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!