A szivómotorok teljesitmény növelésére milyen módszerek vannak?
Ezeket lehet chippeltetni? Esetleg sportlégszurő mennyit tud dobni egy autón?
Most van egy 1,8-s Lancerom 143 lovas.TDI után most a japán vonalra mentem rá,viszont ez közel sem annyria nyomatékos mint egy TDI.Adjatok némi tanácsot nekem.Köszönöm.
A dízel és a benzines közötti különbségére a gúgli ad részletes magyarázatot.
Itt nehéz lesz mélyrehatóan megmagyarázni az előnyöket-hátrányokat.
A legjobb dolog ami segít a teljesítmény növelésébe az:
eladod és veszel erősebbet.
Ennyi.
5000 valóban érzem,hogy más életet él a motor de ugyan akkor 6000-nél már pirosodik a fordulatszám...
Ezektől a sportlégszurőktől tobb szemét jut be a motorba,ez mennyire igaz?
Gyakorlatilag igen de nem ez a baj vele, hanem, hogy nem ad plusz teljesítményt csak kb 5%-ot. Mindennek lehet növelni a teljesítményét, csak a pénz az akadálya. A legolcsóbb módja, hogy csökkentjük a beáramló levegő ellenállását. Ez bizonyos mértékig ehez még a programot sem kell módosítani de ez még nem hoz sokat. A következő, hogy elkezdjük kicserélgetni az alkatrészeket. Ami már látványos növekedést hozhat az egy módosított vezérműtengely. A schrick gyárt minden típushoz, kb 300ezer-1millió között mozog. Persze van minden más is, főtengely, dugattyú stb. Ha még ez sem elég akkor már komolyan hozzá kell nyúlni. Turbó vagy kompresszor. Ezek a módosítások már csökkentik a motor élettartalmát, akár drasztikusan.
Egyébként ha eddig dízelt vezettél akkor túlságosan megszoktad, hogy alulról már nyomatékos. Egy szívóbenzin nem az, nem is lesz. 6500nál van a tiltás tehát addig bátran lehet forgatni a motort ha már minden üzemmeleg.
Egy légszűrővel nyersz 2 lóerőt. Meg sem érzed.
az 1.8Lancer, gondolom a utolsó szériák egyike, hát nem egy tigris, megbízható az igaz, de ha nem ralliart lancert vettél 2.0 turboval, vagy evot. akkor nem fogja a fejed letépni. a dízel se nyomatékos nagyon, csak más az áttételezése.
Háttt igen a nyomaték az nyomaték..
Szivónál már vissza kell váltanom előzésnél.
Azért cseréltem le mert a TDI-m nem annyira szerette,ha 2 hónapra le lett állitva a garázsba.A szivó ezt már jobban fogja tolerálni remélhetőleg..
A gyakorlatba mennyire birja hosszutávon a szivó,ha magas 5000-es fordulaton van vele játszva?
Tudomásom szerint az egyszeru konstrukciójának köszönhetően stabil a motor,ha nem hidegen van neki taposva...
Háát igen, a TDI és a szívó benzin az két külön világ!
A TDI nem alkalmas ritka, rövid távú használatra...
Most vagy elfogadod hogy a te használati módodhoz a szívó benzin való vagy veszel mellé egy TDI-t...
"a TDI-m nem annyira szerette,ha 2 hónapra le lett állitva a garázsba."
Akkor annak valami más baja volt. Egyik autónak sem lesz semmi baja, attól hogy áll 1-2 hónapot, attól függetlenül, hogy benzin, diesel, turbós, szívó, akármi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!