Mennyire zsebbe nyúlós egy 2012-2014-es Ford Mustang fenntartása?
Majdnem vettem egyet az újabb generációból tavaly (2016-os évjárat), de végül hármas TT lett a dologból (2015-ös évjárat), fenntartást illetően nagyon hasonló a kettő.
Mindkét esetben nagyjából úgy jött ki a matek, hogy üzemanyaggal nem számolva átlagosan évi félmillió rendelkezésre állásával bőven kitűnő állapotban tartható az autó (Cascot nélkül).
Eddig nagyjából kijöttek a számok, bár én úgy vettem az autót, hogy pár dolog akkor már majdnem csereérett volt, aztán ahogy csereéretté váltak az elemek, úgy egyből, késlekedés nélkül vittem is a gépet márkaszervizbe (féktárcsa/betét, olaj, váltóolaj, fékfolyadék, most lesz gyertya és légszűrő).
Nagyjából mint egy hasonló korú Focus.
Egyszerű motor, egyszerű futómű, nincs tele elektronikával, ezért is jobb az 5. generáció.
Ami drágább lehet az a biztosítás, gumik, gépjárműadó.
Amerikában vezettem egy ideig egy 3.7 V6-ot, szervizben is voltunk, hazai fizetésből is bőven fenntartható, kifejezetten olcsó autó.
Én kintről hozatnám, 2.5-3 millióért már szépet lehet kifogni.
Ja, és csak itthon hiszik azt hogy milliomosnak kell lenni egy ilyen autóhoz, Amerikában bárki megteheti, igaz, teljesen más az autós kultúrájuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!