Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért hiszik azt hogy egy...

Miért hiszik azt hogy egy Ford Mustang fenntartása sok?

Figyelt kérdés

Kint Amerikában egyrészt olcsó autók, másrészt a szervizelése sem egetverő összeg, kb. annyi mint egy Focus fenntartása.

Itthon sem drága, csak 2014 előtti darabok esetén várni kell az alkatrészre mire megjön USA-ból vagy Németországból.

Egy 3.7 V6 Mustanggal el lehet járni 8-9 literből normál használattal, tehát sokat sem fogyaszt.

Szög egyszerű autó, sima szívómotorral (kivéve 2.3), nem értem miért gondolják hogy horror fenntartani.


2020. febr. 24. 09:24
 1/10 anonim ***** válasza:
64%
Te miért gondolod, hogy bárkit is érdekel az, hogy te a mustang témán pörögsz már hetek óta. Senkit sem érdekel.
2020. febr. 24. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
18%
Senki nem hiszi.
2020. febr. 24. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 D. Brasco ***** válasza:
0%
Az 1-esnek teljesen igaza van....egyébként várjuk azt az életszerű forgalmi szituációt ahol szerinted egy majdnem 4ezres V6-os szivo motor 8 literből el van!A vasárnap délutáni teljesen kihalt országúton hátszélben 70-el való vitorlázás nem ezek közé tartozik.........
2020. febr. 24. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
73%

Abszolút nem ismerem ezt a típust, de:

Adó, biztosítás, Casco annyi rá, mint egy Focusra?

A 3.7 V6 motorra annyiba kerül egy vezérléscsere, mint egy Focusra?

Olajcserénél ekkora blokkba is 4-5 liter olaj megy?

Ez sok apróság, ami ha egyenként minimálisan is drágább, az évek alatt ha összeadjuk nem két fillér a különbözet.

2020. febr. 24. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
8%
Nem hiszik, hanem tudják. Ha VALÓBAN olcsó lenne, akkor jóval több Mustang futkosna az utakon, és jóval kevesebb Ford, Suzuki, stb.
2020. febr. 24. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
36%

Te utolsó...Tudtad, hogy a Mustang is Ford? :D Vagy miről beszélsz te? Több a Mustang, de kevesebb a Ford? MIVAN??


Én értem, mire akar kilyukadni a kérdező.

És kedves előttem szólók. 5. generációs Faceliftes V6-tal igenis el tudsz járni 10 l alatt. Nem városban az tény. De autópályán / városon kívül simán beköszön 10 alá.


Amúgy a fenntartás elég relatív dolog. Azt azért nem mondom, hogy annyi mint egy Focusé, de nem egetrengetően több. Tankolni drágább. De nem sokkal. Fogyasztás is relatív. Volt olyan ismerősöm, aki nekem panaszkodott, hogy zabálja a kocsija a benzint. Mikor megkérdeztem mennyi, azt mondta 8 liter. Az én akkori terepjáróm 11-12-vel járt vegyesbe... Amire én azt mondtam nem sok. Nekem a sok mondjuk 14-15 felett kezdődik. Valakinek a 8 liter már vállalhatatlan.


Egy Mustangot vélhetően gyakrabban gumizol. Fékeket gyakrabban cseréled. Jóesetben olajat is. Ilyenek. Simogatod, szépítgeted. Ennyivel kerül többe. Amég egy normál Focusra a kötelezőn kívül semmi mást nem költesz (mer hót felesleges), addig egy Mustangot azért szeret módosítgatni az ember. Mindig egykis ez, az amaz. Kis csinosítás, kis upgrade, egykis felni, egykis optika, stb. Itt szerintem inkább ez, mint hobbiautó tartás kerül többe. Hogy azért költesz rá, hogy szebb / jobb legyen. Nem azért, mert muszáj. De akarod. Mert az ember általában nem azért vesz Mustangot, hogy ugyanúgy bánjon vele mint egy Focussal. Megveszi, leb@ssza ház elé, aztán évente egyszer ránéz, hogy mivan. Meg 3 havonta lemossa egyszer.


De abban egyetértek, hogy alapból nem nagyságrendekkel drágább, mint bármelyik Ford (Pl Mondeo). Fórumokon, ha kicsit utána jár az ember, elég pozitív vélemények vannak 5. generációtól felfele. Megbízhatóak, szívó benzines autókról beszélünk. Most az új generációnál jött be ez az EcoBoost cucc. Azt mondjuk nem venném. De a többivel nagy bajok nem lehetnek.

2020. febr. 24. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
57%

Hát ez azért erősen relatív... Focus kategóriájú autóm van, de nem baxom le sehova az utcán. Fűtött garázsban tartom. Folyton upgradelem. Prémium waxokat kenegetek rá, ami azért nem két fillér. Rendszeresen takarítom kívül-belül. Ha nem csillog a fényezés, már zavar. Télre-nyárra megvettem hozzá a gyári alufelnit. Megveszem a drága gyári illatosítópatront hozzá, nem a kommersz pár száz forintos fenyőfás himbálózik a tükrön. Stb.

Ezek a dolgok, hogy ki mennyire vigyáz és költ az autójára szerintem inkább ember, mintsem autótípus függő.

Nagyságrendekkel drágább fenntartásra én nem gondoltam. De ha csak a duplája, már az is bőven elég.

Személy szerint nem azért nem veszek Mustangot, mert attól félek, hogy nem jutna mellette kenyérre való. Hanem szimplán nincs rá igényem, nem is tetszik különösebben. Egy Focus szintű autó nekem bőven elég, amire költök is bőven a kötelező minimumon is felül.

De nem vagyunk egyformák. Akinek egy Mustang a vágya, az vegye meg nyugodtan! Senkit nem fogok lebeszélni róla.

2020. febr. 24. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
15%
De senki nem is mondta, hogy drága. Tudom, hogy a 3.0 TDI Audim szinte többe van, mint egy V8 Mustang fenntartás ügyileg, de nem adnám 2 Mustangért sem.
2020. febr. 24. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Keress már valami újat ne ezen a mustangon rugózz hetekig.
2020. febr. 24. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
26%

6-os vagyok.


Kíváncsi lennék melyik nyomszi pontozott le. Csak mert neki fáj amit írok.


Prémium waxok kenegetése, meg alap tisztán tartás az abszolút nem az a kategória, amiről én beszélek, meg amit a legtöbb Mustang tulaj csinál. Úgyhogy ne haragudj kedves előttem szóló, dicséretes amit csinálsz a kocsiddal, de ez még mindig nem az, és szerintem nem is tudod, hogy mire célzok. Egy Focust vagy hasonló kaliberű autót nem azér vesz az ember, hogy szép legyen, meg nézegesse, meg "upgradelje". (Alap autókról beszélek, ne keverjük ide az RS meg stb-t...IHanem hogy praktikus legyen. Tágas. Fogyasszon keveset. Legyen olcsó. Megveszem, azt járok vele. A-ból B-be elvisz, mindezt a lehető legolcsóbban, aztán kész. Ez a "közlekedőedény" kategória. Nem keresel benne élményt, mert nem ad.


Nem fogsz egy alap Focusra 300 ezres kipufogó rendszert venni. Meg 500 ezerért felnigarnitúrát. Meg nem fogod rávenni az RS Bodykit-et, hogy jól mutasson. Meg ilyen baromságok. Mert full felesleges. Mert nem erre van kitalálva egy Focus.


Az, hogy lemosod, meg waxolod, az még nem ez a kategória. Ez ilyen Carguy dolog. Amikor boldogan locsolod a kocsidba a százezreket. És nem azért mert baja van.


Egy Carguy pedig nem vesz Focust. Legalábbis hobbi célra nem. Ennyire egyszerű. És félre ne érts, semmi bajom a Focussal, meg semmivel. De emberek nem ugyan azért veszik a Mustangot, meg egy Focus kaliberű autót.

Hozzáteszem te még a jobbik példa vagy. Legtöbb ilyen autótulaj nem simogatja, meg waxolgatja, meg porszívózgatja. Pont azért amit leírtam. Hót felesleges szerintem egy ilyen autót nyalogatni ennyire. Mert nem a szépségéért vesz valaki Focust. Egy Focus nem az az autó, amivel ezt kell csinálni.


És ezt úgyse tudom megmagyarázni, hogy miről beszélek, ha nem vagy ilyen Autób"zi.


Szóval a Mustang egy hobbiautó. Amit az emberek azért vesznek 95%-ban, hogy vétel után is költsenek rá.

Aki Focust vesz,az pedig közlekedésre alkalmas, számára praktikus autót vesz. Általában ezek az emberek nem akarnak az alap tisztántartáson, meg szervizen kívül egy kanyi vasat se költeni az autóra. Ami nem baj, mert nem is kell. Mert nem hobbiautó.

2020. febr. 24. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!