Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ford Mustang EcoBoost 2.3...

Ford Mustang EcoBoost 2.3 autónak milyen árban vannak a fenntartási költségei? Mennyivel olcsóbb egy V8-nál?

Figyelt kérdés

2020. ápr. 21. 08:31
 1/5 anonim ***** válasza:
51%

Aki kicsit is ért hozzá, az körberöhögi az autódat ezzel a motorral XD


Aki meg nem, is fogja hallani, hogy ez bizony nem vényóc.


Ecoboost egy ikonikus modellbe... vicc kategória. Egyszer láttam bilikékben, röhögőgörcs kapott el, tiszta műanyag kasztni hatású fényezés, hang semmi.

2020. ápr. 21. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Tudtam hogy az első komment valami hasonló mentalitású embertől fog érkezni. Nem az volt a kérdés hogy mond el mi a véleményed az autóról, hanem hogy milyen árban vannak a fenntartási költségei. Egyébként meg pont leszarnám hogy körberöhögnek. Nekem tetszik és kész.
2020. ápr. 21. 09:29
 3/5 anonim ***** válasza:
95%

Nézd, az elsőnek igaza van.

Vagy V8-cal veszed a mustangot, vagy semmivel. Ez olyan mintha guminőt dugványoznál. Vagy alkoholmentes sört innál otthon péntek este. Vagy mintha vennél egy fél milliós telefont, amire nem vagy képes mobilnetet előfizetni.

De hogy a kérdésedre is válaszoljak, a nagyobb lökettérfogat és/vagy több hengerszám nem jelenti automatikusan az, hogy neked 100% többe fog kerülni.

2020. ápr. 21. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Jóval több. Hiába olcsóbb az auto, értem én, de sajnos az a 2.3 as motor egy hulladék.
2020. ápr. 21. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 VéresMaci válasza:
52%

Hú, mennyi kretén.


Velük ellentétben nekem Mustangom van, ráadásul Ecoboost, 2017es. USA Import, amikor vettem 3-4 millióval volt olcsóbb mint a hasonidős GTk, pont az ilyen kretének miatt. Az enyém automata, "premium" trim, ami a nagyobb fajta kijelzőt (ez érintős és támogatja az Apple CarPlayt / AndroidAutot, a kicsinél emiatt 1000x jobb) hűthető füthető, elektromos bőrüléseket, sokszórós Shaker hangcuccot jelent. Ja és a legfontosabb: amikor kinyitod lovacskát vetít az ajtó mellé.


A fenntartási költségekről:

- Ezekbe megéri 100+os benzint venni, az oktán szám miatt. Nem tudom mennyire értesz hozzá, nagyonröviden az oktánszám a "kopogás"ra való hajlamot befolyásolja elsősorban, turbós autókban a töltőnyomás miatt ennek releváns kockázata van. Stock tuningal elmegy a 95ös hányáson is természetesen, ha nyomod neki meg pöckölgeted, akkor mindenképpen 100+.

- Fogyasztás: Én 11-12 litert mondok, egyáltalán nem spórolósan, de kicsi fogyasztáshoz nem sportkocsit kell venni.

- A direkt befecskendezés miatt megéri venni bele egy ún Oil Catch-Cant, magyarul kartergáz-szűrőt. Nagyrészt minden autón a karter és beömlő között van egy cső, de ebben olajos, "koszos" levegő megy (mert a karterből jön) hogy ez a kosz / olaj ne tapadjon rá a szelepekre, arra kell a szűrő. Ez 130 euró (Mishimoto, EUban is kapható), ha kicsi a kezed akkor fel se kell emelni a kocsit a szereléséhez. Én kb 10.000 kilóméter után épp ma űrítettem ki, egy bő féldeci olaj volt benne, tehát nem hülyeség venni bele.

- Ha már olaj, szintén mert turbo meg mert taposod, érdemes gyakrabban: 10.000 kilóméterenként cserélni. 5,4 liter Szintetikus 5W30 megy bele, nem kell ebben tönkremenni.

- Az én premiumom 18"as könnyűfém felnikkel jött, de amerikában spórolnak és a gumik borzalmas all-seasonök. Ezt nyilván veszel másikat, de ezeknek a sebbességbesorolása 125mph, ennek megfelelően 123,5mph (199kmh) -nál governor van a kocsiban, tehát chipelés nélkül nem megy 200 fölé, semmilyen módban. Ez költség lesz :)

- Egy kvázi-szar alaktrészt tett bele a Ford: az Intercoolert az internet minden részén szarozzák benne. Ez kb azt jelenti hogy ha nyáron nyomsz neki 2-3 hosszút és kövéret akkor jól átmelegszik, és rögtön eltűnik 30-40 lóerő az autóból, mert gyakorlatilag túl meleg lesz a töltött levegő. Ha ezt le akarod cserélni (én megtettem) akkor megint csak Mishimoto, az jön EUból, és nem 2x drágábban mint az eredeti USD ára lenne amerókában.


Biztosítás: A kötelező 120.000 JMF, a Casco több mint félmillió évente.


Én 55.000 vagy valami ilyesmi kilóméterrel vettem, szükségszerű javításhoz még csak hasonlót se kellett lassan 1 év után sem tenni vele, most is fetrengtem alatta (olaj csere) nekem nem tűnt úgy hogy szét akarna esni, vagy bármi folyna belőle ahol nem kéne neki.


A fenti módosításokat természetesen le is lehet szarni, amikor megvettem akkor is irtó jó autó volt, meg most is az. A Premium trimet (amerikában így hívják azt ami EUban külön extrák összeszedése) én mindenképpen ajánlom, a 2015ös, textilüléses fapad GTt hagyjuk a kollegáknak. Amúgy hangja tényleg nincs :D - de ha nem "kicsi mustangnak" hanem jógépkocsinak veszed, akkor zseniális.

2020. ápr. 27. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!