Megtudná valaki mondnai, hogy a Dodge Charger 1969-es átlagfogyasztás mennyi kb? Nem tudom, de mindki úgy avn vel, hogy tuningi meg tuning én meg úg hogy Amerikai izom autó! Szép is eőrs is kár, hogy autó mata váltós.
autó mata :DDD
Írni tanulnál meg először.
Amúgy elárulom, hogy 15 liter a legkevesebb, de az autópálya, sík út, 90-es tempó, rá se lépsz a gázra.
De 30-at is lazán megissza, ha arról van szó
Viszont sokkal jobb, mint a vele egykorú többi gép, pl Mustang, Camaro.
nekem harmadikra sikerült megérteni. de ha annyira érdekel a fogyasztás, vegyél egy charger kasznit, tegyél bele egy 1.3as fiat multijetet és eljársz vele 5 literből, diszkó előtt feszíteni mellette tökéletes...
bár soha nem lesz még egy kasznira se pénzed...
Nem árultad el, hogy melyik motorral.
Nagyon nem mindegy, mert hétféle motort lehetett rendelni a '69-es Chargerhez.
A 426-os Hemivel (2*4bbl) és automata váltóval az átlagfogyasztása kb. 34 liter százon. Ez városban 45-50 is lehet, de mondjuk 60 mérföldes, egyenletes haladással 23-25 literre is lehet szorítani.
A 440-es (Six Pack) Magnum kevesebbel is beérte, de az gyengébb is volt.
Amúgy négyfokozatú kézi váltót is lehetett rendelni hozzá.
és ha ügyesen spórolsz akkor $15000 - $25000 között elég szép példányhoz juthatsz + a vám meg az út mag a mi létezik
Nos srácok! Lévén, hogy bődületes fa**ságokat olvastam válaszok gyanánt és ez az én személyes kedvenc autóm eloszlatom a kételyeiteket:
Kezdjük ott, hogy az autó nem csak a 3 sebességes automatával volt megvásárolható, volt például hozzá egy remek 4 sebességes kézi verzió is.
A továbbiakban a személyes kedvencemről lesz szó: 1969 Dodge Charger 440 Magnum 4 speed.
Méretei: 5283x1946mm
Tank kapacitása: 72 liter
Súlya: 1710kg (telitank) 1654kg (üresen)
Motor:
7206 ccm
375 LE (4600-as fordulaton)
654 Nm (3200-as fordulaton)
Gyorsulás:
0-100km: 6,2 s
0-160km 15,3 s
1/4 mérföld: 14,3 s
Végsebessége: 176 Km/h
Fogyasztás: 29,8 l/100 Km
Bizony bizony mai mércével akár lassúnak is tűnhet de nem szabad elfelejteni, hogy ez az autó inkább a gyorsulás, az erő bajnoka mintsem a végsebességé vagy a kezelhetőségé.
Az izomautókba ugyanis egy kategóriával nagyobb társaik szívét adoptálták mitsem törődve olyan részletekkel mint a kezelhetőség, úttartás, ilyesmik.
Amerikába tervezték a nagy széles egyenes és hosszú utakra, ahol a kitartás, megbízhatóság számít nem az alacsony fogyasztás, nem a pici kanyargós szűkös Európába való ez az autó, olyat, hogy kanyar élete során ritkán látott.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy túl van már a 40-en, aminek a fele is igen szép teljesítmény európai viszonylatban. Így ezek a gyári értékek csak romlottak, a gyorsulás és erő romlott a fogyasztás pedig nőtt.
Érdekes viszont például felszereltsége, hiszen a szervókormány széria tartozék, szintén széria a légkondi, de akár elektromos ablakokkal vagy 4db tárcsafékkel is rendelhető volt (1969-ben!)
Igen ritka autó, kb 40000 darabot gyártottak belőle '69-ben amiből csak a Dukes of Hazzard sorozatban több, mint 300-at törtek össze... a 2005-ös filmben pedig huszon valamennyit.
Ami az árát illeti rozsdás felújításra váró bár megmenthetőségét igencsak megkérdőjelezhető állapotban 5000 dolcsi körül indul. Használható de messze nem tökéletes állapotban 20-25000 dollárt kóstál, míg a makulátlan példányok nem ritka, hogy 100000 dollár felett kelnek el.
Bizony mindenki egy ilyen filmsztárra vágyik manapság is, aki be kívánja hozni az országba egy pár ezer dolláros hajóztatási költséggel és szintén nem csekély vámmal kell, hogy számoljon nem beszélve a mai benzinárakról vagy a nehezen beszerezhető pótalkatrészekről azonban egy örömteli hírrel is szolgálhatok ugyanis OT vizsgával gyakorlatilag adómentes ha jól tudom, az éves biztosítás pedig szintén vicc összeg, pár ezer forint...
Remélem segítettem minden érdeklődőnek, hogy mi merre hány méter.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!