Központosító gyűrű/tehermentesítő gyűrű szerepe?
#10
Egy kicsit el vagy tévedve.
A tehermentesítő gyűrű akkor kell csak, ha nagyobb a felni középfurata, mint az kerákagy átmérő. Kvázi lötyög a felni amikor felrakod. A csavarok megfogják, de az nem elég.
Ez autó, tömeg, akármi független.
#11+
Amúgy a kérdező már leírta, hogy nem a gyűrű törött, hanem a kerékagy pereme.
#12+
Hogyan törik le egy 3 centis perem a kerékagy széléről (én sem tudom minek kell ezt nevezni), az már jobb kérdés.
Elképzelhető, hogy a legolcsóbb műanyag tehermentesítő nem bírta megvédeni.
Szerelőt kérdezz meg erről, mi csak okoskodunk.
Lehet nem ártana cserélni a gyűrűket erősebbre (alumínium ötvözet), ha egyébként nem is probléma az a peremtörés.
Arra fekszik fel a felni, és igaza van annak a hozzászólónak, aki azt írta, hogy tehermentesíti a csavarokat.
A többin jót röhögtem :D Elképzelem ahogy egy autógyárban (ahol minden fillért igyekeznek megspórolni) a tervezőmérnökök agyalnak, h: Józsikám, gondoljunk már a gumiszerelőkre is, tegyünk ide egy peremet, szegénykéimnek ne kelljen tartania addig a kereket. xD
Amúgy van olyan kerékagy, ahol a csavar a kerékagy része, mint a mellékelt képen is. Na oda akkor minek a tehermentesítő a ti logikátok alapján, ha a felni a csavarokon is meg tud állni, amíg az anyákat rátekerik ?!
Mint egy nyugger klub, "ostoba fráter" "paprikajacsi"
miafax? Mint ha egy dékás csoportba lennék. :D persze, hogy a csavarokat tehermentesíti, nem a szerelőt :D.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!