Mire a való a központosító / tehermentesítő gyűrű?
Jaj, kedves első. Egy fogalmat saját magával definiálni? Hogy tudsz ilyen komoly logikai ellentmondásba kerülni saját magaddal?
Második válaszolónak köszönöm a precíz választ.
A kerék menet közben értelemszerűen nyomást és különböző ütéseket kap alulról az út felöl.
Ezeket a terheléseket a felni úgy viseli el,hogy a közepén lévő furat(nagyobb luk) teljesen rápasszol a futőművön lévő kerékagy erre a célra kiálló kiképzésére.
A kerékcsavarok csak a befelé történő rögzítést szolgálják,a felfelé ható erők nyíró hatását nem viselik el,ezért nem szabad nagyobb középfuratú felnit feltenni a kerékagyra csak úgy simán!
De tehermentesítő gyűrűvel igen.Ezek többféle méretűek lehetnek,céljuk,hogy a kívánt felni alkalmazása esetén,aminek nagyobb a középfurata,mint az adott kerékagy,a két méret közötti helyen(helyet kitöltve) gyűrűként biztosítsa az erőátvitelt az agyra,és ezzel a kerékcsavarokat mentesítse a nyíró hatástól.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!