Nagyjából fél, vagy negyed mm eltérés lehet. Eddig eredeti acélfelni volt fent, most vettem alufelniket használtan, de nem mértem le a középfuratot, valami hézagnak meg muszáj maradni gondolom, mert máskülönben nem menne rá a kerékagyra a felni.
Kell, amint látom. A felni a csavarokon lóg. A gyűrű arra kell, hogy a csavar csak a felfogatás legyen. Egy jó gyűrűvel majdhogynem szorulnia kell a kerékagyon.
2013. dec. 10. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 A kérdező kommentje:
Annyit még hozzá tennék, hogy nem ráz a kormány, még csak nagy sebességnél sem.
2013. dec. 12. 20:40
3/8 anonim válasza:
Rázni nem is fog, csak egyszer azt veszed észre, hogy roppannak a csavarok-
2013. dec. 12. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 A kérdező kommentje:
a csavarok nem torhetnek el, illetve sosem a csavarokon log a felni, azt a surlodasi ero tartja a helyen. akar mekkora is a hezag a kerek agy es a felni kozepfurata kozott, a csavarok csak az osszetartasert felelnek, a kozpontosito gyuru, vagy az agy pedig felrakasnal nyujt segitseget, hogy a felni pont kozepre keruljon, a csavarok meghuzasa utan pedig semmi szerepet nem tolt be. a kerdest pontosan megfogalmazva pedig arra lennek kivancsi, hogy az a fel mili hezag okozhat-e valami problemat, ha az auto futasa teljesen egyenletes? ezzel nem leszolni szeretnem az eddig valaszokat, mert szivesen varok minden segitseget/kommentet, csak nagyon sokkan rosszul ertelmezik a kozpontosito gyuru es a kerekagy fogalmat.
2013. dec. 12. 22:56
5/8 Sinead válasza:
Lehet hogy nem érzed, hogy ráz, de én csak vennék rá gyűrűt.. Nincs teljesen középen a felni, ebben biztos vagyok. [link]
2013. dec. 12. 23:09
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
Sinead:
Tudsz nekem mutatni olyan vékony központosító gyűrűt ami egy ilyen kocsira jó? Tehát a falvastagsága a gyűrűnek legyen fél mm?
Ha belegondol mindenki akkor kerékcserénél elég könnyen a helyére nyomunk egy kereket az agyra. Tehát nem szorul.
De ebben az esetben azt feltételezi hogy hézag van az agy és a kerék között.(pl gyári keréknél is)
Igazán tehermentesítő akkor lenne ha szorosan ülne fel az agyra a kerék.
2013. dec. 13. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Én szerintem ez jó így. Ha nem ráz akkor nincs gond.
Könyebb vele felrakni. A csavarok kúposak, a felni belül kúpos. Ezeket CNC gépeken ezredes tűréssel marják, fúrják.
Ha a régi szabály szerint rakod fel és nem fos módon mint a mai gumisok, akkor az sose fog rázni. Utána meg egy egységet képez.
Először érintőre az összeset, majd éppen meghúzva mindet, azután földre téve teljesen meghúzva nyomatékkal. Régen se ráztak 180-nál a kerekek ma se fognak. És csak jobb minőségben és pontosságban dolgoznak. Rosszabbak nem lettek a régi orosz esztergáknál, marógépeknél.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!