Milyen tünetei vannak annak ha a motor kuplungcserére érett?
Ha nem tudod úgy beállítani a kuplungbowdent, hogy ne csússzon/kiemeljen normálisan, akkor az már egy elég biztos jeleba cserés kuplungnak :) Ha jelenleg úgy érzed csúszik/nem emel ki, akkor még valszeg tudsz állítani rajta. Van egy állítási lehetőség fent, illetve van egy lent is.
De nem csak ekkor lehet cserés. A kuplungkosár is el tud kopni külön, lamellák is, adhat nyikorgó hangot indulás közben (pl TDM900), akkor esetleg elég a lamellákat cserélni.
Nem tudom, nekem olyan van
,hogy sebességbe van nem tudon tolni ha behúzom a kuplungot,
hidegen egyesbe rakva lefullad, kivéve ha gázt húzok
Egyest csattantva veszi
Nehezen veszi a sebességet néha nem is érzem
Megállva nem tudok visszakapcsolgatni néha, ilyenkor rákell engedni, csattan egyet majd utána már tudom rakni. Nem értem
Végigköveted a kuplungbowdent, valszeg fentről elindul, át van fűzve a villán, esetleg a vázon is, majd alulra megy a blokkhoz, típusonként eltérő. A blokkból kijön egy ilyen rugós fül, azt húzogatod, amikor behúzod a kuplungot. Ott is lesz néhány csavar, azokat kell úgy tekerni, hogy picit feszesebb legyen a bowden. De előtte fent állítsd kb középre.
Mekkora a holtjáték a kuplungkarod tövénél?
Nem nagy baj. Nagy valószínűséggel tudsz rajta állítani.
Itt megmutatja hogyan és hol. A legtöbb motornál ugyanilyen, az elmélet is ugyanez.
Ha egyesbe rakod és be van tökig húzva a kuplung, szép lassan kúszik előre magától a motor? Az megerősítené a tippünket, hogy nem emel ki a kuplung.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!