Sportmotorok között (600 cm3-től felfele) vannak melyek az utas számára is kényelmesek? Vagy lehet valamikkel trükközni, hogy kényelmesebb legyen?
A Goldwing elég messze áll a sportmotortól. :D
Sport-túra nem jöhet szóba? Ott jobban lenne választék. Pl. VFR vagy SV650.
Egyébként igen, lehet ezt-azt tenni a kényelemért. Van zselés rátét, de az egész ülést át lehet alakíttatni kényelmesebbre.
#5
A Goldwing pont olyan messze van a sporttól, mint az SV650 a sport-túrától amúgy :D
A zselé csak ideig-óráig segít, ha az alap kényelmetlen. Ez ilyen "szarból várat építeni" kategória :/ A térdszöggel meg az egész testhelyzettel lesz baj, illetve olyan keskeny az utas nyerge, hogy az se sokat segít, ha 100%-ban zselé.
Egy sportmotoron nem segít a zselé. Nem azért kényelmetlen mert kemény az ülés, hanem mert az utasnak nagyon rossz az üléspozíció. Görnyedten ül, alig van hova kapaszkodni, a magasan lévő lábtartó miatt a térde szinte az állát veri.
A túra-sport motorok viszonylag kényelmesek. Arra vannak kitalálva, mint ahogy a kategória neve is mutatja, h nagy távokat lehessen velük menni kényelmesen és akár tempósan.
Egyik motoron sem kell állítgatni semmit. Mindegyikkel lehet gyorsan és lassan is menni.
De, némelyiken van egy kapcsoló, amit állítva visszavesz sok mindenből, fojtottá válik, némileg.
Azért írtam, továbbra is utolsó, hogy "lehet valamikkel trükközni, hogy kényelmesebb legyen"?
"A magasan lévő lábtartó miatt a térde szinte az állát veri."
Például ezzel lehet-e valamit trükközni?
De még ki tudja még hány dolgot lehet, erre várom a válaszokat. Egyébként ez is látható odafent.
"De, némelyiken van egy kapcsoló, amit állítva visszavesz sok mindenből, fojtottá válik, némileg."
És azzal az utaskényelem hogyan nő?
Van egy nagyon hatékony trükk az utas kényelmének a szignifikáns növelésére: túramotort kell venni.
Vannak ilyen külön lábtartók, amik állíthatóak, picit lejjebb lehet tenni a lábat vele, de utasnak ilyet még nem láttam, illetve a többi dolog miatt továbbra is kényelmetlen lenne, max kevésbé. Kényelmes nem lesz, ezt próbáld megérteni végre.
Tipikusan olyan kérdező vagy, aki csak 1 ember megerősítésére vár, hogy megvegye a motort, amit meg akar venni. Írhatunk 8-an 30 ellenérvet, azokat mind figyelmen kívül fogod hagyni.
Vedd meg, aztán majd kiderül, vagy kényelmes vagy nem.
Amúgy a Hayabusa tényleg az egyik legvállalhatóbb sportmotor utaskényelem szempontjából, sokan inkább sport-túrába rakják emiatt.
Semmit nem tudsz rólam, de MÁRIS feltételezésekbe és általánosításokba kezdesz. Tipikusan gyakoris válaszoló vagy.
Mondhatnám ezt is, de én ilyeneket nem mondok.
Mert látom, hogy azért válaszolsz rendesen, és értékelem amit hallok, de visszakanyarodva: úgy gondoltam, hogy lehetnek trükkök, amelyekkel nagyban kényelmesebbé lehet tenni az utas számára is a motorozást. Őszintén reméltem!
Akkor marad (egynek) a GSXR 1300-as. Ha esetleg tudtok még valamelyest kényelmes sportmotorokat, írjatok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!