Szívja valami az autóakkumulátort? Mekkora feszültségig jó, ill. feszültségtől rossz egy akku?
A három hónapja vett akksin 12.66V-ot mértem, illetve elkaptam egy olyan pillanatot, amikor leállás után ~ fél órával 13.08 Voltról 12.88 környékére esett a feszültség. Ekkor folyamatosan mérve azt láttam, hogy csökken pár percenként ~0.02V-ot.
Normális ugyanezen akkunál, hogy a saruinál savas folyást/foltot látok?
Hány voltnál tekinthető teljesen feltöltöttnek egy akku és hány voltnál kell lecserélni azt?
Lehetnek ekkora feszültség-különbségek egy olyan autónál ami kivétel nélkül minden egyes nap van használva 2*25 km-t?
(Feltételezzük, hogy az akkunak nincs baja, eleve azért lett bele új rakva mert a régi akku meghalt(?) és 0.11V-ot mértem rajta.)
Az akksi névleges feszültsége 12V.de ettől altalaban több van benne.Ha jar a motor jo generatorral 14V korul kell(ene) legyen a feszültség.
Én a helyedben elsőnek ezt mérném ki hogy van-e rendesen töltés,mert ha nincs akkor az uj akksi sem tud csodat tenni.Ha van rendesen akkor lehet tovabb nezni altalaban biztositekok kiszedésével,hogy mi szivja le.
Hát ha 0,1 voltra merült, akkor nagyon rajtafelejtettél valamit.
Nem 4 cella van az aksiban, hanem 6. A távirányítónak meg valószínűleg beragad a gombja, és ha hatótávolságon belül érsz, akkor bezár.
Ha annyit esik akkor semmi baja nincs.
Még ha a 13 V-ról leesik 12.30-ra az is jó.
Teljesen feltöltött állapotban 12.7 V körül kell lennie az üresjárási feszültségnek. (tehát ha nincs rákötve semmi)
A töltés magasabb feszültségen történik (13-15 V között), a töltés után kell egy kis idő (1-2 óra), amíg visszaáll az eredeti érték.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!