Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az ilyen "amerikai stílusú"...

Az ilyen "amerikai stílusú" kamionok miért nincsenek elterjedve európában?

Figyelt kérdés

[link]


ilyenekre gondolok.



2020. jún. 11. 10:57
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
100%

"Csőrös" kamionnak hívjuk.


A szigorúbb hosszúság- és súlykorlátok okán, ami az általános város- és közútrendezési kül{nbségekre vezethető vissza.

2020. jún. 11. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
19%

Ez csak azért van mert a szabályokat az íróasztal mögött hozzák meg.

Semmi féle tanulmány vagy felmérés nélkül.

Meg azért európa elment nagyon az olcsó, gagyi termelés felé.

2020. jún. 11. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
81%
Elavult, értelmetlen kialakítás. Európában megalkották az ugyanilyen erős kamionokat fele ekkora mérettel. Csak előnye van.
2020. jún. 11. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
94%

"Csak előnye van."

két kivétellel: nem kell billenteni hogy hozzáférj a motorhoz, és nagyobb a lakótér is sokkal. De kb ennyi. A bulldoggal jobban lehet fordulni mert rövidebb, és magasabb, tehát jobban lehet látni.

2020. jún. 11. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
100%
Meg van adva a max. hosszúság, hogy mekkora lehet egy kamion. Minél kisebb a vontató, annál nagyobb lehet így a pótkocsi hossza, és azon van a lényeg, mert abból van a haszon. Gondolom a pótkocsik is szabvány méretűek.
2020. jún. 11. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
87%

Aki nem kamionos az minek ír ide baromságokat.

HA már ezek az eu kamionok csak kb fél méterrel lennének nagyobbak , már emberibb körülményeket lehetne teremteni a gk vezetőknek.

2020. jún. 11. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
93%

"nem kell billenteni hogy hozzáférj a motorhoz, és nagyobb a lakótér is sokkal. "

Kb 5 perc megbillenteni a fülkét, utána sokkal könnyebb szerelni a motort, ha kell, mint egy ilyen nagyon magas orrú csőrösben. Mert alacsonyan van a motor. Továbbá ezeken a modern nyergeseken a sofőr sosem kell megbillentse a fülkét, mert nagyon megbízhatóak a kamionok, ha mégis, jön a szervíz. Csak az ukrán, orosz sofőrök szokták még bütykölni a kamionokat az út szélén, ők is egyre ritkábban.


"HA már ezek az eu kamionok csak kb fél méterrel lennének nagyobbak , már emberibb körülményeket lehetne teremteni a gk vezetőknek."

Ebben nem tudok vitatkozni, teljesen igazad van. Viszont egy ilyen 2 méteres csőr abszolút semmit nem ad a sofőr kényelméhez. Egyébként is, ez az uniózás, ami most megy, nem normális, mert eredetileg a nagyfülkés DAF-ok sem arra voltak kitalálva, hogy 8 hétig benne éljen a kamion, 8 hétnyi ruhával és kajával. De a kelet európai sofőrök ezt tették a piaccal, meghódították a nyugat-európai logisztikát. Alapvetően a nagyfülkés kamionok is max 3-4 nap alvásra vannak tervezve.

2020. jún. 11. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 Wadmalac ***** válasza:
90%

Elég sok dologban eltérnek ám ezek az amcsi jószágok az európaiaktól.

Sok dologban eltér az ottani szabályozás.

Európai kamionban nem látsz gyakran külön fékpedált az utánfutóhoz.

Meg kétütemű dízelmotort sem.

2020. jún. 12. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:
Melyik a jobb szerintetek, amcsi vagy európai?
2020. jún. 12. 09:14
 10/15 Wadmalac ***** válasza:
100%

Ott vannak szép jószágok, de szerintem minőségre nem verik az európaiakat.

Itt nincs olyan kultusza a kamionoknak, mint ott.

2020. jún. 12. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!