Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik autó márkát/motorkonstr...

Melyik autó márkát/motorkonstrukciót kerülöd és miért? Tapasztalat is jöhet!

Figyelt kérdés

2020. jún. 4. 23:55
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
19%
Német, francia, olasz autókat kerülöm, mert sok a baj velük.
2020. jún. 5. 00:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
32%
A Francia autót kerülöm.
2020. jún. 5. 06:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:
28%

Európai márkákból nem vennék autót magamnak, illetve annak sem ajánlom őket akivel jóban vagyok.

Nálam a Honda/Mazda/Lexus az autó, egyediek, és érdekes megoldásaik vannak, amin európai ember elcsodálkozik nem feltétlenül rossz értelemben.

2020. jún. 5. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
34%
Lerúgott 20 éves "német prémium"-ot. Többivel nincs bajom, most is francia autóm van (Renault 1.5 dCi), nagyon szeretem, nem vagyok törzsvendég sem a benzinkúton, sem a szervizben.
2020. jún. 5. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
68%

CSak a német autókat kell kerülni, még ha nagyon sokan ezt tartják a jónak.

Nekem is francia van , de soha semmi probléma nincs vele.

Ellenben már az összes kollégám meg rokonom megszabadult a Vw, Opel és Bmw-től.

2020. jún. 5. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:
28%
Német autó az Márka.
2020. jún. 5. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/22 anonim ***** válasza:
37%

Sokan ezt a kérdést “ki mit melyiket szereti” kérdésnek fogták fel.

Egyebek közt, minden gyártónak vannak jó és rossz motor konstrukciói. Én mondjuk a V6 dízeleket, kezdetleges 2.0 PD-ket kerülném meg a kezdetleges FSI, TFSI-ket, és mondjuk az 1.8TDCI és társait. 1.5Dci-t sem preferálnám, az ilyen köztes.

2020. jún. 5. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/22 anonim ***** válasza:
71%
Nem kerülök semmit, minden motor jó a maga módján. Mondjuk az Alfákat kerülöm mostmár, de annak is adtam esélyt.
2020. jún. 5. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/22 anonim ***** válasza:
100%

Véleményem szerint komplett márkát kerülni nagyon ritkán indokolt, vannak minden konszernen belül jó és rossz konstrukciók, hol több, hol kevesebb, de megfelelő utánajárással lehet venni jó 20 éves német autót is, meg rossz 5 éves japánt is. Vannak fekete foltok, amiket tényleg csak bátraknak lehet ajánlani, illetve szerelemből (itt most az Alfa Romeora kacsintok képzeletben - zseniális karakterű autók, amik mosolyt csalnak az arcodra amikor éppen jól működnek, de csak azoknak, akiknek nem fáj a feje a szerviztől).


Általánosítani persze lehet, de csak az szokott, aki nem ért hozzá - kinek inge, az vegye magára, interneten nagyon sokan autószerelőnek hiszik magukat, pedig nem tudnak többet annál, hogy "há' de a Józsinak a béemvéje az is egy fostalicska volt", meg hogy "a Pöstának a mazdája az is elrohadt". Ez nem tudás. Erre nem alapozhatunk tanácsokat.


Mindegy, tudnék én itt órákat ömlengeni erről.

Annyi rossz konstrukció van, hogy azt ide leírni nem lehet. A BMW első generációs N-es motorkódú erőforrásai közül egyik sem a tartósságáról híres. A minikben ismert 1.6-os Prince (BMW/PSA) motor szintén problémás. De csak hogy japán is legyen: a Toyota régi 2.2 D-4D hengerfejesedni hajlamos.


Inkább itt egy cikk.

[link]

2020. jún. 5. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/22 anonim ***** válasza:
16%
Vannak az autók és van a das Auto vagyis mercedes.
2020. jún. 5. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!