Ha egy "autószerelő" nem tud megjavítani valamit, akkor azért miért a gyártó a hibás?
Normális az, hogy komplett márkákat ócsárolnak a magyarok, mert a jóskapista a fészerben nem tud megjavítani egy komplexebb hibát?
Szerintem ilyenkor nem az autót és nem a gyártót kéne szidni, hanem a szakbarbárt elkerülni.
Olyan is van, hogy hiába ajánlom fel, hogy fizetem utolsó fillérig a alkatrész és munkadíjat, egy komplett futómű felújítás szopás neki, nem vállalja. Rosszabb esetben azt mondja, hogy nem szükséges.
Inkább vállalja a sorban álló olaj/szűrőcseréket.
Egy bevállalós, jó szerelő aranyat ér.
Kérdező, hordjad jó sokat szakszervizekbe az autókád, majd rákoppansz, amikor az isiből frissen kikerült Pityukával fogják az olajadat kicseréltetni...
A jóskapista a sufniban meg valószínű többet látott, meg tapasztalt, mint egy szakszervizes barom egész életében.
De gondolom frankón átlátod ezt az egészet, azért írsz ki ilyen fsz kérdést...
Gyenge általánosítás. Az autógyárnak sem érdeke javíthatatlan autót gyártani, bármennyire is szeretik sokan ezt gondolni.
Egy mai (10-15 éves) autó már nem vágó kalapács javítási technikákat igényel, sokan durván le vannak maradva tudásban.
Ahogy előttem írták, aranyat ér a hozzáértő szerelő
A gyárnak az az érdeke hogy használd az autójukat 3 évig, majd dobd ki és vegyél újat.
Manapság már nem tudsz javítani lassan semmit. minden műanyagból, minden kiöntve gyantával, lassan már csak modulokat tudsz csereberélni. minden hozzáférhetetlenül, vagy lehetetlenül van összerakva.
#8:már hogyne lenne érdeke?
A 2 év gari idő után még egy csomó bevételük van a alkatrészbizniszből. Ha jóskapista ki tud cserélni egy ABS jeladót, nem tudod rásózni a vevőre a komplett kerékagyat jeladóstul.
Direkt minden csatlakozó egyedi, és minden modul műgyantával van kiöntve. Egyre több munkához kellenek a drága gyári célszerszámok.
Tudod mennyi tervezői és mérnöki verejték folyik egy tetves eurocentért?
Ha csavar helyett lehet ragasztani vagy hegeszteni, akkor úgy lesz.
A lakk réteg olyan lepkefing, hogy hozzáérsz poros kézzel és már megkarcoltad. Mert az úgy kibírja egy darabig, a kavicsfelverődésre meg nem vonatkozik az átrozsdásodási garancia.
Ha az élettartam teszt azt mutatja, hogy az alkatrész sokat bír, akkor gyengítenek rajta. Én belülről láttam ezt az egészet, hányinger ami ott megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!