Német autó hívők!Szerintetek, ahol számít a megbízhatóság ott miért land cruisert meg hi luxot használnak?
Figyelt kérdés
Ausztráliában a több ezer km-es sivatagba land cruiserrel engedik el az embereket. Dubaiban az olajsek land cruiserrel jár. Afrikában corolla sedannal taxiznak és hi luxal mennek safarira. Még nem ért el oda a modern európai gondolkodás hogy autót 5 évre gyártunk? Városi kategóriában a yaris visz mindent. Eggyel feljebb ott a corolla ami a világ legtöbbet eladott autója. Érdekes módon nem a tsi golfok. Amerika legnépszerűbb sedanja a camry. Ha Terepjárót akar valaki akkor land cruiser meg hi lux. Mivel magyarázzátok ezt?Igénytelenebbek a világ többi sofőrjei mint a magyarok?Már a német is a toyotát veszi inkább. A toyota tundra mellett a vw amarok egy kis játékautó. Szerintem már rég leáldozott a német autógyártás. Maximum bevásárlókocsikat gyártanak. A lexusokra 1 millió km-es garanciát adnak. Az ls-ek 20-on éve mennek több millió km-el az órájukban. Az utolsó német autó a 24-es merci volt. A w140 egy gagyi másolat volt az akkor lexus ls mellett amit még vissza is küldtek csiszolni mert nem ütötte meg a mércét. Milyen érzés hogy a széthajtott toyota még mindig pöccre indul amikor ti már milliókat költöttetek a német csodátokra? Ennyire nehéz elfogadni hogy autógyártásban a toyota az úr?2020. máj. 15. 18:56
21/24 anonim válasza:
#10 10 millióért vettünk nemrég egy RAV4-et, de szerinted prolik vagyunk:D Semmivel nem tud kevesebbet, mint egy hasonló árú kocsi, egy 20-30 millással meg nincs értelme összehasonlítani. De a 16 éves Corollámban is bőrkormány van, meg a középkonzol egy része is az. Látszik, hogy még közelében se voltál Toyotáknak, mert akkor nem mondanál ilyen hülye általánosítást, hogy műanyag, meg unalmas. Vezettem már BMW-t, jól össze van rakva, de azon kívül semmi extra, ugyanakkora élmény volt menni vele, mint egy Swifttel. De az utastér minősége csak egy sokadrangú dolog, a lényeg a motorháztető alatt van, és ez az, amit a Toyota csinál a legjobban. Az összes prémium autóval az a baj, hogy az első tulajdonost kiszolgálják, aztán annyit tudnak. Én legalább 15 évig használok egy kocsit, addigra levedlett szarok lesznek a prémiumok, meg lehet nézni, hogy milyen állapotban vannak, amiket behoznak külföldről. A megbízhatóságról szóló legendák meg nem véletlenek, hanem tényeken alapszanak. Nyilván mindenki túloz valamennyit, de én anélkül állíthatom azt, hogy az én kocsim elment 400 ezer km-t úgy, hogy természetes használatból eredő cseréken kívül meghibásodása nem volt. És nem csak én mondok ilyeneket, hanem rengeteg ember, úgyhogy el kell fogadni, hogy ez így van. Mint már korábban írtam, nincs semmi bajom a német autókkal, csak a hülye tulajaikkal, akiknek ez a 3 márka az isten, és minden más egy hulladék. Én is kiállok egy márka mellett, de közben elismerek másokat is. Egy 30 évnél idősebb Mercit talán én is vennék, mert azok még autók voltak, és elmentek több millió km-t. De a mai világban egyedül a Toyota tudja ezt hozni, a hibrid rendszerük tökéletesen kidolgozott, jól néznek ki, jó az anyaghasználatuk, teljesítményben is ott vannak, és a 2,5 literes motorral szerelt, 197 lóerős kocsink 6-7 litert fogyaszt százon, de persze ezt is csak kitaláltam:)
22/24 anonim válasza:
Soha nem értettem, minek fikázni a másikat, mert az Audival vagy Toyota Corollával jár? Ha pl. valakinek 500 ezre van autóra és Bmw vagy Audi kell, az itt nagyobb bűn mintha embert őlt volna, de miért fáj az sok embernek, ha a másik nem racionális döntéat akar hozni, az ő dolga.
Nem vagyunk egyformák, és ez így jó, mi lenne ha mindenkinek csak Corolla vagy Swift kellene és csak azok lennének az utakon? Tök szar lenne.
23/24 anonim válasza:
"Kicsit" provokatív kérdés kedves kérdező, de ha megnyugtat, én is elsősorban japán párti vagyok, Mazda, Toyota (pl első generációs Aurist tervezek következő autónak), Suzuki, de elismerem más országok autóit is. Én pl 4 éve már egy teljesen kifogástalanul működő kis 207-essel járok, de attól még nem állítom, nem is állíthatom, hogy akkor bizony a Peugeot a világ legjobb autógyártója, mert egyrészt nyilván nem az (vhol a közép mezőnyben), meg egyes körökben ki is röhögnenek. Szóval tartva a helyzetet, érdemes örülni, hogy neked, nekem stb frankó autoink vannak és nem érdemes azzal foglalkozni, hogy ki milyen Audiban, Merciben, stb poffeszkedik, mert az életben annyi más öröm forrás is akad, hogy abszolút nem éri meg az idegeskedés. Régebben én is "felkaptam" ebben a témában, mármint, hogy kinek milyen autója van, miért nem járnak többen olyannal, ami pl nekem is van, de ennek semmi de semmi értelme. Élni és élni hagyni, van is ilyen mondás. Valaki a VW-re esküszik, vki csak a japanra, vki csakis a Citroen, Peugeot-ra, megint más be nem ülne másba, csak teszem azt Fiat-ba meg max Lancia-ba. Milyen unalmas lenne már, nem, ha mindenki történetesen ugyanazt a márkát kedvelne. A változássag, itt is, mint az élet annyi más területein, gyönyörködtet.
24/24 walk w1th mee válasza:
a kérdezőnek savanyú a szőlő és ezért háborog itt a kis toyotájával.
ja és a második 210es mercimet hajtom,nincs szétrohadva!;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!