5 millióig milyen élményautókat ajánlotok?
Ha tényleg a vezetési élmény kell, és hajlandó vagy kompromisszumokra megbízhatóság és komfort terén, akkor a '90-es évekből egy BMW E36 328i-t vagy 325i-t vennék feleennyiből, és további 1 millióból maximum olyan gyárias állapotra hoznám fel maximum 1-2 teljesítményt javító módosítással, hogy nem lehetne belekötni. És az már nem veszít az értékéből, ha elég ideig megtartod és nem csavarod fel egy oszlopra, akkor még vissza is hozhatja a ráfordított összeget, már most kétszer annyiért mennek, mint 5 éve, és csak most indul meg az emelkedés igazán.
E36 vagy E46 M3-at is kifoghatsz ennyiért, de annál azért több az utólagos költségek kockázata, főleg, hogy ennyiből annak nem a tetejéből tudnál válogatni.
Ha a veteránozás/youngtimerezés nem vonz, hanem modern autót szeretnél, akkor kb ennyiért / picit többért korai Toyota GT86 is benne lehet neked, ami egy megbízható, és nagyon élvezetes kis kocsi. Volt lehetőségem vezetni (egyébként nekem 28i E36 kabrióm van), nagyon fürge kis gép, egy pöccintéssel keresztbe rakható még gyári teljesítménnyel is, kanyarban kevés ellenfele van ebben az ársávban.
MX-5-öt már mondta mindenki, ha nem tetszik az NC-ig egyik sem, akkor ez van, az ND még drága.
A Subaru WRX STi, meg a Lancer EVO persze élvezetes kocsik, nekem sosem tetszettek, nem igazán értem, hogy aszfalton miért suhanckodnak raliautókkal, de persze megvan bennük a bugi. Költeni azokra is kell, de húzni is lehet őket, ha szeretnéd.
Aztán persze ennyiért sok-sok hot hatch kapható. Clio RS, Focus ST, akár Golf VI R-t is láttam már 5 misi alatt szép állapotban. A kínálat bőséges, az nem mindegy, hogy te mit szeretnél, az élményautó mindenkinek kicsit mást jelent.
Ennyi pénzből már lehet választani szerintem bőven.
BMW 3 kupé/kabrió,
Audi A4 kabrió,
Mercedes CLK, E kupé/kabrió
5 Milcsiből Éllmény Autó,
Nincs.
Régebbi Mustangok hátsó futóműve nem valami jó, nem véletlenül gyilkoltak le vele embereket tapasztalatlan sofőrök találkozókon.
A Mustang régebbi generációi igazából arra jók, hogy egyenesben egész fürgék (bár ott sem annyira, hogy ihaj), és hát a V8-as példányoknak bitang hangja van, azt meg kell hagyni.
Viszont kanyarban nem jók, nem olyan nagyon gyorsak, és borzalmas minőségű belterük van.
Ez nem az új generációra vonatkozik, az elég durván szintet lépett, de az nem 5 millió.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!