5 millióig milyen élményautókat ajánlotok?
Mazda MX-5 NA, NB, majd tuning. Kissé feminim jellegű, de 5 millából olyat csinálsz, ami szinte bármit körbeautózik. Kompresszor vagy turbó.
Ha kicsit komolyabbra vágysz, akkor Toyota MR2 MK1, MK2. Ezektnél tuninggal még komolyabbat lehet kihozni, akár szívóból is 200+LE, de itt is lehet kompresszort vagy turbót berakni. Sőt, gyárilag volt kompresszoros MK1 és turbós MK2 (utóbbit egy chiptuningggal 300le-ig lehet húzni).
Egyéb japán autók is remek élményautók, Nissan Sylvia pl.
Én az MX-5-öt javasolom, legegyszerűbb és sok is van belőlük. MR2 és a többi ritkább, de komolyabb is.
Nem tudom, milyen lehet a Subaru, de szerintem ha álomautót akarsz, ne félj tőle. Jót keressél, járj utána a lehetséges buktatóknak, de ha reálisnak látod, ugorj bele. Mi lehet a legrosszabb, ami történik? Ha mégsem olyan, mint gondoltad, ha nagy a fenntartási költsége, legfeljebb eladod, aztán buktál egy kicsit.
Nekem MX-5 van, nem azért ajánlom, mert szerintem ez a legjobb, de érdemes kipróbálni. 5 millióért ne a legújabb generációt keress, inkább vennék 3-4 millió között egy hibátlan NC-t (előző generáció), a többit meg elkölteném benzinre meg szállásra. :)
Az élményautó is mást és mást jelenthet az embereknek, van, aki kizárólag a lóerőket nézi, más kizárólag a márkát, stb. Az MX-5-ben a könnyedsége, a gokartszerű viselkedése a jó, az enyémben például a kormány is azért nem állítható ki-be, mert a gyár szerint az már túl sokat rontott volna a közvetlenségén. Gondolhatod akkor, hogy milyen szinten rendeltek alá mindent a vezetési élménynek. Ezért nincs benne feleslegben +3 centi sehol, hogy ne legyen benne felesleges 3 kiló sem. De nem akarok ömlengeni, ha teheted, próbálj ki egyet. Meg más autókat is, aztán sokkal okosabb leszel.
Kicsit trükkös a kérdés. Az 5 millióig, az mit takar? Mert az 1 milliós kocsi is 5 millió alatt van.
Azt sem írtad le, hogy mennyire simogatós autót keresel.
Amúgy meg:
- 5. generációs Mustang
- Nissan 350Z. 3-4 ért már kapsz
- Ennyiért normális Porsche Boxstert is kapsz
- Toyota GT86 / Subaru BRZ
- Előttem leírták az összes 20 éves 3-as BMW-t. Biztos nagy élmény, de én nem vennék, az tuti. Lassan minden sarkon szembejön egy ilyen gépcsoda, javarészt a 320d. Nem gondolom, hogy ezek olyan óriási élményt adnak.
- Lehet próbálkozni Subarukkal is
- BMW Z4 / SL-SLK Merci
- ST Focus
4-5 millióért azért már bőven lehet válogatni. Fogalmam sincs milyen ízlésed van.
Vezetési élményben számomra a 2000 utáni autók nem sokat nyújtanak.
Hiába lettek motorikusan erősebbek (bár ez sem teljesen igaz), a tömegük is nagyobb lett, és a sok elektronika bezavar rendesen.
Szerintem a '90-es autói a legjobbak, bár nekem a '80-asok is bejönnek, de azok még nagyon fapadosak, ráadásul öregek, ami sokakat elriaszt.
A Laptiming műsorban azért lehet látni, hogy a régi MX5-ök, nem beszélve az AE86 Corollákról több másodperceket adnak a mai modern "élményautóknak".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!