Az új dizájnnyelve nekem nem tetszik. Mindegyik modellje ugyanúgy néz ki, csak más méretben. Ettől még nem utálom.
2020. ápr. 30. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
4/17 anonim válasza:
Nem utálom, de nem is szeretem. Leginkább azért nem, mert sok modelljüket törpe növésű emberekre tervezték. Pl. az aktuális Corolla konkrétan életveszélyes hátul ülve 180 centi feletti utasoknak, mert annyira alacsonyan van a teteje.
2020. ápr. 30. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
5/17 D. Brasco válasza:
Szerintem senki nem utálja!
Szerintem meg de......
Ismét valami ritka értelmes társalgásnak lehetünk majd tanúi ez alatt a kerdes alatt.........kérdező amugy elmultal mar 8 éves?
2020. ápr. 30. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
6/17 anonim válasza:
Mert volt valami technológiaváltás aminek köszönhetően ez a tradicionális minőség is beállt a tervezett elavulás intézményébe. Azaz egy rakás szériahibát, tervezésit vétenek, és a "fentartható fejlődésre" mennek az eddigi legendás minőséget beáldozva.
Egy régi corolla többet ér mint a mostani yaris-ok...
2020. ápr. 30. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
7/17 anonim válasza:
2009 től kezdődik a stiklik sora, milliós autóvisszahívásokkal. Innentől kopik a Toyo-k legendás fénye..
2020. ápr. 30. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
8/17 anonim válasza:
Szerintem senki nem utálja a toyotát. Az egyik legmegbízhatóbb autókat gyártják. Nem túl innovatívak az igaz, de a hibrid technológiát is nagyban nekik köszönhetjük. Azonban vannak olyanok akik mindenhol és mindig olyanokkal dobálóznak hogy a Toyotánál jobb nincs, sose romlik el, termeli az üzemanyagot stb. Holott volt azért bőven rossz konstrukciójú motor, 0 továbbfejlesztés néhány modellen (pl Corolla), spórolás az autó anyagain, és azért van amiben lemaradtak a többi gyártóhoz képest (pl. a Kia olcsóbb autókat gyárt, és szerintem jobb minőségű is)
Ettől függetlenül a Toyota nagyon jó autókat gyárt, és az emberek 90%-ának megfelelne, ha közben a többi gyártó nem fejlesztene ilyen nagy erőkkel.
2020. ápr. 30. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
9/17 anonim válasza:
Én szeretem a Toyotát, ők gyártják a legtöbb hibridet, ami most a legjobb alternatíva, és nem csinálják olyan drasztikusan a downsizingot, mint más gyártók, lehet még 1.8-as, 2.5-ös motorokkal is kapni. Nyilván előbb-utóbb nekik is meg kell felelni az előírásoknak, és csökkenni fog a megbízhatóságuk, ami miatt kiemelkedtek a többi márka közül. Illetve azért is hátrányba kerülhetnek, mert nem fejlesztenek elektromos autót, de ha már érdemesnek tartják, akkor ők is elkezdik. Sokaknál az verte ki a biztosítékot, hogy BMW motort raktak az új Suprába, és ezzel meggyalázták az autót. Én meg vagyok elégedve a Corollámmal, 400 ezer km alatt a kötelező szervizeken kívül nem kellett rá költeni, se több, se kevesebb nincs benne, mint amire szükségem van, és szerintem a középkonzolja az egyik legjobb, amit valaha terveztek. Úgyhogy én Toyotán kívül mást nem vennék, ha új kocsiról van szó.
2020. ápr. 30. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
10/17 anonim válasza:
# 8
Majd meglátjuk hány KIA éri el a 10+ éves kort, és hogy azok mennyire lesznek egybe, hány kilométerrel az órájukban.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!