Gyári autó mennyit bír?
Figyelt kérdés
Mennyit bír egy gyári blokk mondjuk egy Suzuki Ignisben? Tudom a tuning nem ott kezdődik, hogy rakjunk rá egy turbót és hadd menjen! Szükséges tényező elsősorban a fékek átalakítása, ha már növeljük a teljesítményt. Nem is ez a kérdésem, hanem hogy a gyári alkatrészek körülbelül mennyivel vannak túlméretezve a gyári mondjuk 90 LE-höz képest? Egy Ignist fel lehetne húzni 120 LE-re úgy, hogy a blokk szerkezetéhez nem nyúlunk? Szerintetek elbírná a japán technika?2020. ápr. 19. 15:15
1/3 anonim válasza:
Jobb olajjal, lerövidített csereperiódus mellett, némi lóerőt ki lehet hozni néhány autóból, de ez sok tényező függvénye, 30 lóerő az sok, jó ha kicsivel 100 fölé tudnák vinni, komolyabb módosítás nélkül, vagy lehet meg sem közelíteni a 100at.
2/3 anonim válasza:
Körülbelül turbós autóban 20% az amit biztonsággal hozni lehet. Olyan 105 lóerőt mondanék, hogy arra fel lehetne húzni biztonsággal. 120 lóerő kizárt vagy csak úgy, hogy sokkal hamarabb letérdel majd a turbó. Illetve a kuplungra is figyelni kell. Nagyobb nyomatékkal hamarabb elkopik a kuplung is. Főleg ha sportosabban vezetsz.
3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszotokat. Isten áldjon meg mindenkit! 😀
2020. ápr. 19. 20:58
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!