Totalcaros műhelyPRN-ban van valóság alapja az áraknak,
amiket mondanak?
Figyelt kérdés
500ezres meg 1milliós árakat mondanak minimum, értem én, hogy Bosch szervíz meg minden, de nem túlzás azért egy kicsit? Egy audinál mondtak turbó felújításra valami 450ezret, ami általában megáll max 200nál.
"Én nem tudom ti hová jártok, vagy csak velem ilyen kedves a szerelő, kedvezményét rárakja nekem az alkatrészekre."
Kedvesen húz le. Miért nem csodálkozom? :D Legközelebb még fizetni is ő fog, hogy oda vitted a kocsidat.
2020. ápr. 14. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
12/18 D. Brasco válasza:
10-es oké,jó-jó,persze......meg lassan ott járunk hogy a szerelő fizet neked,hogy oda viszed hozzá a kocsidat és ő dolgozhat rajta.......
2020. ápr. 14. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
13/18 anonim válasza:
Igen, ilyen irreális árakat böfögnek be, az ilyenekből terjed el az is, hogy mit ne mondjak, pl egy Audi A8-at 4 millió forintba kerül egyszer leszervizelni (egy hónappal ezelőtti videó?). Minden árat amit ők kiszámolnak, nyugodtan oszthatsz legalább 3-al, és az is minőségi, rendes munka lesz. Csakhogy kérdező, a te konkrét példád erősítsem, nekem éppen egy 3.0 TDI-n volt turbófelújítás, évekkel ezelőtt, pont 200 ezer forintért. Az autó azóta is tökéletesen üzemel. 450 ezer forintért a fél motorteret felújíthattam volna.
2020. ápr. 14. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
14/18 anonim válasza:
450 ezer ftert maximu egy adagolot ujithattal volna fel egy befecskendezovel a turbo mellett... Ekkora zoldsegeket se irj mar azert...
2020. ápr. 15. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?
15/18 anonim válasza:
Nem tartom reálisnak az árakat.
Lehet elmagyarázni, hogy a szakszervizek ilyen és olyan profik és megbízhatóak, hát kétlem.
Tegnap voltam hivatalos Merci márkaszervízben. A szerelő épp bejött az irodába és kijelentette, hogy XYZ váltóját (mit náluk vett ujonnan) vissza kell venni, mert fosxa az olajat. Minden beszélgetés egy fél percre elhalt.
Én csak akkor viszem hivatalos márkaszervízbe, ha a probléma csak ott oldható meg(spéci diag, stb).
Az alkatrészeket megveszem unix féláron és van szerelőm, aki beszereli.
2020. ápr. 15. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
16/18 anonim válasza:
14es
Adagoló a 3.0 TDI-ben. Vágod te is a témát. 30 ezer ft egy injektor felújítása garanciával együtt, és sosem kell mind a 6-ot cserélni, de ha mégis, akkor 30 x 6 az 180 ezer ft és még valamennyi munkadíj.
2020. ápr. 15. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
17/18 anonim válasza:
16#
Mit is jelentettel ki? Hogy kicsereled a fel motorteret 450bol.
200 turbofelujitas+180 injektkrra, munkadijjal mar ottvagyunk a 450nel.
Par sorral feljebb a 450bol meg a fel motorteret kicsereltetted... Azert te sem vagy tul eros matekbol...
Amugy szerintem nagyon barati a 200 a turbora....
2020. ápr. 15. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
18/18 anonim válasza:
Bosch márkaszerviz vásárolja a gyári alkatrészeket, gyári előírásnak megfelelően építik be, gyári garanciát vállalnak rá. Igen, ennek megfelelően reálisak az árak, más téma, hogy ebben az országban milyen kevesen veszik ezt igénybe, tehát nem releváns az egész. Viszont marketing és nézettségértéke magas, ha ilyen számokkal dobálóznak. Nyugodtan oszd el kettővel, hárommal a hallott értékeket és még ott is megbízható szerelést fogsz kapni, pláne az átlag évi 10-15 ezret futó autósoknál.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!