Gyári rúgót rá lehet tenni keményített lengéscsillapítókra?
McRae és Loeb is rallyeban jeleskedtek, Te viszont a pályaversenyzésről álmodozol.
Ez a két szakág, egymástól nagyon eltérő autóépítést igényel.
Te milyen versenykész futóműről beszélsz? Kivinni a kakucsra évente 4x majd biztos a gyári rali csapathoz viszem el hogy csináljanak a mérnökök 5 millióért belőle egy komoly futóművet. Idióta.
Egyébként a gyári sportváltozat csak futóműben és motorban tér el. A kasztni UGYAN AZ. A futómű elemeit akarom áttenni az enyémbe, amit olyan mérnökök tervezték akik utána 8 konstruktőri és 9 egyéni világbajnoki címet zsebeltek be a WRC-ben.... Ennyit erről...
Ha két kardcsapás között szólhatok: kakucson mentem egész ősszel-télen, nekem halál kemény, és eléggé lent van. Nagyon sokat számít, mentem sima 8v Swifttel is, sokkal jobban billeg. Szóval ha az autó mostantól "lábán elviszem de csak pályára" akkor én a kemény futómű mellé rövidebb rugót is keresnék. Vagy kösd le spaniferrel a mostanit. Nagyon balkán, de láttam ilyet is xD
Viszont ha még utcára is akarsz vele járni, akkor átgondolandó. De ha nem sajnálod rá keress mellé más rugóállandójú rugót vagy kisebb emelkedésűt, vagy laposkeresztmetszeteset, ezek némileg ellene dolgoznak a keménységnek és egész használható lesz, meg kanyarban sem enged nagyot dőlni az autónak mert hamarabb összecsúszik a rugó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!