Motorosok! Nem féltek bedönteni a motort a kanyarban?
Annyi dolgot kell figyelembe venni (gumi típusa,állapota,hőmérséklete,út minősége,kanyarsebesség...) és annyi véletlen jöhet közbe (kavicsfelhordás,úthibák,túl sok fék...).
Leírnátok,hogy ki hogyan csinálja?Mikor,melyikkel és mennyire fékez,mennyire dönti be,stb...?Az esésem óta bizonytalanabb vagyok,gyakorlatilag újra kell tanulnom kanyarodni :(
Sziasztok!
Egy nagyon fontos dologra szeretném felhívni a figyelmet!
A hozzászólásokból ítélve eddig csak simson tulajok válaszoltak, pedig amit simson-nal megtehetsz, azt egy kicsit nagyobb motorral biztosan nem!!! Ha egy rendesen bedöntött motornál "csutka gázt" adunk, akkor egy simsonnál nagyobb motorral biztosan bukás lesz a vége. Például már egy kicsi 150-es ETZ-vel is (önsúly: 105kg, végsebesség 120km/h) hatalmasat lehet esni, ha 80-100-as döntött tempónál csutka gázt adunk, vagy fékezni próbálunk!
Ehhez itt egy hasznos leírás: [link]
Jó olvasást és sok gyakorlást!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!