A2-es kategóriába keresek motort, Kawasaki Ninja 250 R
vagy Honda CBF 250?
Figyelt kérdés
Igazából itt 2 különböző stílusról beszélünk, de nekem speciel mindkettő bejön. Azt olvastam, hogy a Hondát brutál jó vezetni, kis könnyű gép, igazából szinte mindenre lehet használni (jó, nyilván nem crossozásra gondolok), egy modernkori ETZ. Talán ezek olcsóbbak is, mint a Kawasakik. Viszont 120-130 körül teljesen elfogy, és ez már nem egészséges neki. Mondjuk ez nem feltétlen probléma, mert nincs tapasztalatom csak segédmotorokkal. Szemben ott a Ninja, ami egy sportmotor, és ez már tényleg nagy sexy külsőre. Mondjuk nekem a Honda is szép, de az inkább az egyszerűségével fogott meg. A Kawa drágább, de ahogy olvasgattam ez már ilyen 170 körül végsebességet tud. Mondom, nem ez a cél, de azért nem árt ha van tartalék előzésekhez. Ti melyiket javasolnátok?
Illetve megbízhatóság, alkatrész ellátátottság szempontjából melyiket érdemesebb venni?
2020. febr. 12. 12:19
2/8 anonim válasza:
Mindkettő megbízható. A Ninja a jobb, a Honda jön be jobban kinézetre nekem, toábbá a márka is közlebb áll a szívemhez. De ha magamak vennék, akkor a Kawa mellett döntenék. Job, komolyabb motor, kevesebb kompromisszumot kell kötni.
2020. febr. 12. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
Mindkettő megbízható lehet, de ilyen kornál a szerviztörténet jobban számít.
Egyikkel sem kényelmes az autópálya, tehát ilyen szempontból ugyanoda sorolnám mindkettőt, nem az a pár lóerő számít. Kerülni érdemes az autópáláyát mindkettővel. Első motorom, ahol vállalható volt az autópályázás, az egy magasított plexis 900 köbcentis túramotor volt.
Én pusztán azért javasolnám a CBF-et, mert több helyen/körülmény között jobban megállja a helyét, illetve kényelmesebb is a legtöbb ember számára.
2020. febr. 12. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
Utolsó!
Lehet ott autópályázni egy CB500F-el is. :D Tény, hogy én mondjuk 500-as motor alatt nem igazán vállalnék autópályát. Báááár, egy DRZ400-as SuperMoto-val is lehet, ha megfelel a 100/110-es tempó. :D
250-essel semmiképp sem.
2020. febr. 12. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Szerintem mindenképp a Kawa. Kedves szerethető kiváló motor a CBF, de a kettő közül a Kawa kevesebb kompromisszum.
2020. febr. 12. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
#4
Persze, bármivel lehet, én csak azt írtam, hogy az első motorom, amivel vállalható volt (i.e. relatíve kényelmes) az egy 900 köbcentis túramotor. Autópályáztam Szlovákiában utassal 125-ös supermotoval is, de nem volt jó.
2020. márc. 4. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 Nyakasparasztgazda válasza:
Honda, kevesebb henger kevesebb gond... Meghàt HONDA...ne legyen eletcelod az előzgetes...
2020. márc. 5. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
#6
Jó jó, de azért egy túramotor megint más, mint egy supermoto vagy sportmotor. :D Természetesen lehet autópályázni 125ccm-el, legálisan, hiszen a KRESZ megengedi onnantól már a motoros kategóriától. Azaz az A1-től. Ugyan azok a sebesség határok vonatkoznak már arra, mint az autóra. Mennek is annyit némelyik motor, főleg ha megvan piszkálva, csak azzal nem igazán kényelmes a 110-nél nagyobb tempó. :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!