Miért az emblémától és nem az ártól lesz egy autónak presztízse az utakon?
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__10..
Tessék lehet másnak is röhögni a vergődésen, ha már rögtön a kérdés alatt fel is ajánlotta.
A Volvo sosem volt presztízs értékű autó, gyerekkoromból visszaemlékezve máig a kamionok jutnak róla eszembe, nálunk nincs is nagyon létjogosultsága pedig Európai.
Presztízse a TypeR-nek, Porschenak, és a nagy autóknak van Maybach, s63amg, bmw 7-es, és m6 gran coupe, meg még sok olyan autó ami kitűnik a tömegből, a mérete, hangja, kinézete miatt.
14millió forint csak nekünk sok pénz, akik munkából élnek, egy vállalkozó használtan vesz ennyiért valami szart második autónak.
Nekem autóban a 2,5millió volt a plafon amit rá tudtam szánni, ennyiért kaptam egy tankolom és hajtom állapotú Civicet, én 200-250ezres fizetéshez senkinek sem ajánlottam soha olyan autót amivel meglehet szívni, pl a szeretett tfsi, és a vw összehányt termékei.
Szerintem 20+ milliós kocsiknál indul a presztizs, és ott már márkától függetlenül. A skoda, opel az csak tömegautó.
Nézd már meg pl mennyi passat futkos az utakon, azok nem is extrán felszerelve dsgvel 12-13 milliók, szerinted az presztizs autó?
Mondok jobbat: egy jobban felszerelt "gagyi" márka elektromos autó is tizenmillió (leaf,kona,eniro). Nagyon el vagy tévedve haver.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!