Nem túlzás, hogy ennyibe kerül egy motor csere?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
50 alatt bele se kezdenék.
De vegyél egy zsiráfot hozzá, és cseréld ki magad, majd gondolkozz el utána hogy te mennyiért csinálnád meg?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A motor azért 30000 mert semmi értéke nincs már neki.
A motor ki- és beszerelése pedig ennyiért aranyár. Küldd el nekem a számát nyugodtan ha jó munkát végzett.
Ennyiért vinnék neki munkát bőven.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Hát beszerelésnél nehéz úgy megcsinálni, hogy füstöljön utána.
A bontott motor mindig zsákbamacska, hacsak nem tudod meghallgatni/megnézi a füstölést a vétel előtt.
Nem tudtam megnézni mert egy összetört skodából származott a motor és nem lehetett beindítani. De az eladó garanciát vállalt rá, hogyha nem jó akkor visszavihetem. Csakhogy ha visszavittem volna akkor mégegyszer ki kellett volna szedni + betenni egy másikat + ismét rengeteg munkadíj, ami már nem érte meg nekem. Így ezzel maradtam.
Apropó, nem lehet, hogy azért vacakol, mert nem eredeti golf motor hanem skoda?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem, nem lehet, sőt a szerelő sem tudja megcsinálni, hogy 4000 km után romoljon el csere miatt.
És akkor mi lett a vége? Leadtad a bontóba a kocsit és jársz busszal?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Márkaszerviz óradíja 6-7000 forint"
...volt 10 évvel ezelőtt! Ma inkább 16-17e Ft a márkaszervizes óradíj, vagy még több. Láttam olyat, ahol 22e Ft az óradíj és nem Ferrari vagy Bentley szalon volt.
Nem ugyanaz a motor. A réginek a tetején csak egy matt fekete műanyag borítás volt és nem írt rajta semmit. Ezen viszont ottvan a skoda logo és 1.6 SR.
Szerintem nem lett volna szabad skoda motort tenni bele, csak a szerelő átvert mert szerinte ugyanaz a motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!