Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Körülbelül mennyibe kerül egy...

Körülbelül mennyibe kerül egy autó teljes átfestése?

Figyelt kérdés
Konkrétan egy Suzuki SJ Samurai autóról lenne szó, matt feketére szeretném átfestetni az egészet.

2020. jan. 25. 09:26
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Én is voltam ebben a cipőben több helyen 30-40 ezer egy elem festőtől függően, 400e körül számolhatsz rá-.
2020. jan. 25. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Jaja, Fiestámra is 400-at mondtak meg az Alhambrára is. Tök mókás. :(
2020. jan. 25. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
mert a festék, az festék mindegy ,hogy 10milliós autót festel gyárira, vagy 500 ezres autót.
2020. jan. 25. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
400 az alja igen. Esetleg fóliával spórolhatsz valamennyit de az se olcsó.
2020. jan. 25. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Az eg ydolog, hogy nagyságrendileg 400.000 Ft, a fólia meg 250.000-től. Viszont azt sokan nem mondják, hogy fényezéshez atomjaira kell szedni az autót. Ilyen hidegben, meg öreg autónál, csak úgy pattognak majd szét a műanyagok, patentek stb. Amikor öreg autóról leszedik a sok sallangot és visszarakják festés után az már sose lesz olyan, mint régen. Itt ott eláll, zörög, nyikorog, ferde lesz, lóg stb.
2020. jan. 25. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

Utolsó. össze lehet rakni jól is egy autót utána, de az nem a "összedobjuk a haverokkal egy nap alatt" kategória. Hanem az ülök mellette és fél napig igazítok egy ajtót szépre hézagolva.

Ergo a szét-össze is pénzbekerül. ;)

2020. jan. 25. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

#6: Nem arra gondolok, hogy jó lesz-e a hézag az ajtó meg a sárvédőív között, hanem hogy az összes borítást, dekor műanyagot, sárvédőperemet, díszlécet le kell venni, ablakokat ki kell vágni, ajtókeretek belsejében is le kell bontani a kárpit szélét stb. Ezeket sok esetben műanyag patentok fogják. Amit ha kiszedsz deformálódik, ilyen hidegben és öreg autó esetén törnek, elhajolnak, lepattannak stb. Ezek utána hiába próbálod visszarakni nem lesz olyan mint volt.


#5

2020. jan. 25. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Nekem nem kell elmesélni, én ezzel foglalkozok, És hidd el össze szoktam rakni őket rendesen. patentokat lehet pótolni, üvegeket vissza lehet ugyanúgy ragasztani. ha nincs félrelakatolva az autó akkor összerakom gyárira.
2020. jan. 25. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
De amúgy a kiüvegezés az igényességen múlik. ha nincs rá igény, akkor kiragasztják, és csak a díszléceket szedik le. de akkor is melós, az tényleg okádék amikor látsz egy autót és a dobbetét meg az ajtózár is össze van fújva.
2020. jan. 25. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
Én nem vagyok fényező, de nem találkoztam még valóban igényes fényezővel aki hajlandó lett volna telifényt csinálni ablakkivágás nélkül... Minden olyat le kell szedni, ami eltakarja az újrafényezett rész szélét különben ott nem lesz homogén a felhordott anyag és előbb kezd lepregni pl a lakk, vagy nem tapad meg rendesen a festék és hasonlók
2020. jan. 25. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!