A Dacia dokker is több mint 4 milla, nem olyan nagy dolog ettől drágább.
2020. jan. 23. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
Hitelre...
20%-önrésztől kihozható bármilyen kocsi, a legtöbben cégre veszik, és költségelik lefele...
Egy 50 milliós autót kihozol 5 millióért, aztán fizeted 15 évig, vagy 6 év múlva adod el hitelesen, vagy átülsz egy másik hitelesbe...
2020. jan. 23. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Mivel státuszszimbólum, sokan a lehetőségeikhez képest drágább autót tartanak - igen, hitelből. Szóval ne érezd rosszul magad, ha a szomszéd gazdagabbnak tűnik, az nincs ráírva a házára meg az ajtajára, hogy ebből mennyi az övé tényleg.
2020. jan. 23. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Budapesten nem ritka, ez tény. De a legtöbb lízingelve van.
2020. jan. 23. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 anonim válasza:
Egy 20+ milliós autót sem néz meg senki, egy 10 milliós meg egy a tengerben.
2020. jan. 23. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Igen, nagyon sok új autó van, de az alapján nem lehet megítélni egy ember anyagi helyzetét. Ismerek olyat, aki panelban lakik, és 10 milliós kocsija van, készpénzben is meg tudta volna venni, ha akarta volna. Van, aki 20 éves szétrohadt kocsival vagy biciklivel jár, közben egy 20 ezres óradíjjal dolgozó ügyvéd. És ami sajnos gyakoribb, hogy egy gyári munkás szalonautóval járkál, a fizetése fele fedezi a törlesztőt, minden hónap második felében meg vajas kenyéren él. Szerintem elég sokan nem maguknak veszik a kocsit, hanem hogy megmutassák másoknak, menők legyenek, de aki jobban ismeri őket, abból csak szánakozást vált ki ez.
2020. jan. 23. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
Ha nézzük az új autók árát általában, nem.
Az tényleg más kérdés mennyi "áldozattal" jár, ha éppen a pilótája nem annyira engedhette volna meg.
2020. jan. 23. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
Idéntől nagyon megdrágultak az új autók. Egy átlagautó, pl Astra, Focus, stb is már 6-7 milliótól indul alapmotorral, full-fapad felszereltséggel. Kérsz hozzá ezt-azt és máris a 10 milliót karcolja. És nem is valami prémium márkáról beszélünk! Tehát egyáltalán nem lehet azt mondani, hogy kimondottan drága autónak számít egy ilyen. Sajnos ilyen árak vannak. Amit 5-10 éve megkaptál 4-5 millió körül, az ma már 8-10 millió.
Én például 2 éve vettem új autót kb 7,5-ért. Pedig egyszerű alkalmazott vagyok. Nem tartom magam gazdagnak, nem szóróm a pénzt, de nem is nyomorgok, tudok minden hónapban bőven félrerakni. Soha nem volt még egy forint hitelem se. A lényeg, hogy ugyan ezt ez az autó, ugyan ezzel a felszereltséggel ma majdnem 11 millió lenne.
2020. jan. 23. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 anonim válasza:
Valahogy én is kezdem azt látni, hogy kezd nem az lenni. Viszont elég nagy a kontraszt, hogy sokak gyalogolnak, vagy a tömött tömegközlekedési BMV-t használják, az utakon meg 10 milkás ótók mennek.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!