Renault Megane II cabrio?
Német oldalakon elég sokat látok, és a külsejükhöz képest elég baráti áron. 3500-4000 euróért szépeket lehet találni. Ráadásul benzinesek, ami nem hiszem, hogy vagyonokat vinne el, de annyira nem értek hozzá.
Esetleg van valami ami a kényes pontjuk?
Az, hogy cabrio lehet buktató?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
igen, a tetőkábelek lehetnek gyengepontjai. nekem ugyan nem megane-om volt, hanem h astra tt-m, de annak is a nyitásoktól előbb-utóbb megtörnek a kábelek, és ha nincs épp egy lelkiismeretes szerelő, mint ahogyan nálunk volt, akkor csak a márkaszervíz marad, aki nem bajlódik a komponensek cseréjével, kompletten az egész tetőelektronikát kicserélik, és mondanak rá egy 4-500ezer Ft-os árat.
illetve nem feltétlenül meghibásodás kategória, de arra is érdemes figyelni, hogy az illesztéseknél a gumikédereket mennyire ápolták, nem-e repedezett már, mert akkor egy kisebb esőnél is kellemesen fog csöpögni be az esővíz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!