Használt, de igen jó állapotú Diesel autót vettem. Hogyan védhetem ki, hogy lehetőleg a kettős tömegű lendkeréknek ne legyen baja? Azt mondták, az a legköltségesebn.
a legjobb az ha nem mész vele 1 métert sem! akkor tuti nem lesz baja
:D
de nézd meg ezt:
https://www.youtube.com/watch?v=1V-PFqP7zq8
a prof 9:30 körül beszél arról ami téged érdekel
de nézd végig az a biztos
Megnyugodhatsz, nem az a legköltségesebb.
Pl. egy rohadó karosszéria foltozgatására sokkal többet el lehet költeni.
Sokat nem tehetsz. Ne kínozd alacsony fordulaton a motort és ennyi.
1. eladod.
2. soha nem használod.
Gyakorlatilag kopó eszköz. Ha használod, előbb-utóbb "elfogy". Nem tudsz mást tenni, legfeljebb annyit, hogy nem használod.
Egyébként messze nem ez a legköltségesebb dolog egy dízelmotoron. De úgy látszik ez a "rettegni kell a lendkeréktől" legenda még mindig tarja magát. 4 db új injektor, egy nagynyomású szivattyú még drágább is tud lenni, mint egy lendkerék. A másik ilyen mumus a turbó szokott lenni. Pedig annak a felújítása sem olyan horror és nem is kell szerencsére sűrűn foglalkozni vele.
Múlt héten kellett a dízel autómban garanciában vezérműláncot cserélni. 3 munkanap alatt meg is voltak vele. Mindent bontani kellett, mert a váltó oldalon van a lánc. Garancia miatt szerencsére egy fillérembe nem került. De rákérdeztem, hogy mibe kerül egy ilyen művelet anyaggal, munkadíjjal ha lejár a garancia. 600-700eFt-ot mondtak. Nem márkaszervizben talán megáll 500-ból. Egy lendkerék csere nem kerül ennyibe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!