Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Használt, de igen jó állapotú...

Használt, de igen jó állapotú Diesel autót vettem. Hogyan védhetem ki, hogy lehetőleg a kettős tömegű lendkeréknek ne legyen baja? Azt mondták, az a legköltségesebn.

Figyelt kérdés
Mire figyeljek, hogy ne kelljen cserélni majd? Vezetési stílus teheti tönkre vagy mi?
2020. jan. 19. 21:13
 1/8 anonim ***** válasza:
A moror remegése rázkódása miatt esik szét , ez kikerülhetetlen . Ha fel kell újitani ne gyári kerekeket vegyetek .
2020. jan. 19. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

a legjobb az ha nem mész vele 1 métert sem! akkor tuti nem lesz baja

:D


de nézd meg ezt:

https://www.youtube.com/watch?v=1V-PFqP7zq8


a prof 9:30 körül beszél arról ami téged érdekel

de nézd végig az a biztos

2020. jan. 19. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Megnyugodhatsz, nem az a legköltségesebb.

Pl. egy rohadó karosszéria foltozgatására sokkal többet el lehet költeni.


Sokat nem tehetsz. Ne kínozd alacsony fordulaton a motort és ennyi.

2020. jan. 19. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

1. eladod.

2. soha nem használod.

2020. jan. 19. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Gyakorlatilag kopó eszköz. Ha használod, előbb-utóbb "elfogy". Nem tudsz mást tenni, legfeljebb annyit, hogy nem használod.

Egyébként messze nem ez a legköltségesebb dolog egy dízelmotoron. De úgy látszik ez a "rettegni kell a lendkeréktől" legenda még mindig tarja magát. 4 db új injektor, egy nagynyomású szivattyú még drágább is tud lenni, mint egy lendkerék. A másik ilyen mumus a turbó szokott lenni. Pedig annak a felújítása sem olyan horror és nem is kell szerencsére sűrűn foglalkozni vele.

Múlt héten kellett a dízel autómban garanciában vezérműláncot cserélni. 3 munkanap alatt meg is voltak vele. Mindent bontani kellett, mert a váltó oldalon van a lánc. Garancia miatt szerencsére egy fillérembe nem került. De rákérdeztem, hogy mibe kerül egy ilyen művelet anyaggal, munkadíjjal ha lejár a garancia. 600-700eFt-ot mondtak. Nem márkaszervizben talán megáll 500-ból. Egy lendkerék csere nem kerül ennyibe.

2020. jan. 20. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 QQRIQ20 ***** válasza:
Indításkor és leállításkor nyomd ki a kuplungot,ezzel lehet kímélni. Egyébként kb 300ezer km körül cserélni kell majd.
2020. jan. 22. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Alacsony fordulaton ne rángattasd a motort. Egyébként fogyó alkatrész mint a kuplungszerkezet de ha ez nincs benne ezek a motorok már úgy vannak tervezve hogy ilyenkor a főtengely simán eltörhet ha ez nincs benne.
2020. jan. 25. 02:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
úgy hallottam mindig a megfelelő fokozatba kell kapcsolni, szóval ne az legyen, 1.4 es turbodízellel 3-asba meg 4-esbe mész be a körforgalomba, mert csak szenvedni fog a motor, ilyenkor a legrosszabb a kettős tömegűnek. Nekem egy 6 sebességes dízelesem van, városban max 4-esig kapcsolok fel, az 5 már túl sok neki 50es 60as sebességnél... Míg a szívóbenzines 5 sebességesemmel meg több száz kilómétert elmegyek bármiféle kapcsolgatás nélkül mert 50-el városban vagy 130-al pályán is 5ösbe vígan elmegy :D
2021. ápr. 20. 00:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!