Mit jelent az pontosan, hogy egy régi, használt BMW-re sokat kell költeni?
Nem nagyon tervezek a közeljövőben BMW-t (sem Audit / Mercedest, mert ez a 3 kb hasonló) venni, ha egyszer veszek is az biztosan újonan lesz.
Ettől függetlenül sokszor hallok olyan csodás magyar kifejezéseket, hogy ha 10-15 éves BMW-t veszel, "a gatyád is rámegy", viszont konkrét összegeket sosem hallottam még.
Ha valaki megvesz egy 2005 - 2010 közötti BMW-t, akkor 1-2 év alatt várhatóan mennyi pénzt fog rákölteni?
Leginkább itt olyanok okoskodnak,akik még csak nem 8s ültek Bmw-ben.
Semmivel sem nagyobb pénznyelő,mint bármely más öreg autó.
Meglepetés elkerülésére egy vásárlást megelőző műszaki átvizsgálás szolgál.
Mi az hogy pontosan? :D Attól függ... Biztos ki lehet fogni rohadt nagy mákkal olyat, amiben minden klappolni fog (nagyjából) évekig.
Viszont olyan is lehet, hogy a fontosabb dolgok szép lassan, hónapról hónapra bemondják a kulcsot és csak szórhatod ki a százezreket, mert egy prémium autóba bizony az alkatrész is prémium árú lesz. Még ha csak a kopó alkatrészeket is nézzük: mennyivel drágább lehet egy BMW-ben a vezérlés csere mint egy olcsó népautóban? Mennyi bele egy fékcsere? Tudod mennyibe kerül egy szett gumi az "átlag" prémium autós méretekben? Tükör simára kopott nyári gumikkal mászkálnak a csóróbb X5-ös tulajok, csak mert nem gondoltak arra, hogy 300-400-500 ezerbe fájhat, ha cserélni kell...
Értelmetlen vitázni, de azt neg pláne értelmetlen erölöltetni, hogy összeget mondjon bárki...
Lehet az jelentéktelen össszeg, de lehet millió fölötti, attól függ, mire kell kólteni... és még egy vásárlás előtti állapot felmérés sem biztos, hogy megóv a meglepetésektől.
Azt is elhidzem, hogy vannak olyanok, akik megúszták komolyabb kiadások nélkül a BMW fenntartást, de nem ők vannak többségben, és nem is az a lényeg.
A lényeg, hogy mennyire vág földhöz, ha meghibásodik az autó, milyen hiba lehetőségek vannak.
Egy prémium autó okkal az, nem csupán egy nagyobb méretű Suzuki, és a prémiumságot a szervizekben is meg kell fizetni.
Nem feltétlenül csak akkor kell egy autóra sokat költeni, ha megbízhatatlan és meghibásodik.
Akkor is lehet rá sokat költeni, ha csak karbantartásra költesz.
Pl. Vettem egy modernebb, újabb típusú autót. Nagyon jó állapotban van,de cserélni kell majd benne a vezérlést és lassan csere érett lesz a lendkerék. Ezeket bizonyos km. futás vagy év után cserélni kell. Ez k.b.500ezer Ft os kiadás lesz. Aztán nyáron majd vennem kell rá 4 db 17"os gumit 160ezerért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!