Be se mentem ebbe az utcába, ahogy először megláttam az E10 matricát, azzal a lendülettel át is álltam a 100-as prémiumra. Reménykedtem legalább egy kis fogyasztáscsökkenésben, de (nálam) nincs mérhető különbség. De legalább ez nem cseszi szét a motort.
2019. dec. 29. 01:44
Hasznos számodra ez a válasz?
2/28 anonim válasza:
Te már E10-et tankolsz? Nem csak januártól van?
Amúgy baromság, 10%-kal egyszerűen nem nőhet meg a fogyasztás ettől.
2019. dec. 29. 01:44
Hasznos számodra ez a válasz?
3/28 anonim válasza:
December eleje óta mindenhol E10 van, ezek szerint nem figyelted a matricákat. A kutak zöme december első hetében átállt. Szóval te is E10-et tankolsz legalább három hete, csak úgy tűnik nem tudsz róla.
2019. dec. 29. 01:51
Hasznos számodra ez a válasz?
4/28 anonim válasza:
Nekem a Swift nehezebben indult. Már 100-as van benne. Szóval 50 forinttal nőtt az üzemanyag ára. Tök durva.
2019. dec. 29. 02:17
Hasznos számodra ez a válasz?
5/28 anonim válasza:
Az a baj, hogy a fizika és kémia oktatás szinvonala a béka segge alatt van
2019. dec. 29. 03:46
Hasznos számodra ez a válasz?
6/28 anonim válasza:
frissen nem szabadna neki, hiszen azért 95-ös
a probléma akkor szokott lenni, amikor állni hagyják és meg tudja magát szívni vízzel az etanol
2019. dec. 29. 03:51
Hasznos számodra ez a válasz?
7/28 anonim válasza:
AZ enyém is nőtt és érezhetően gyengébb lett.
2019. dec. 29. 06:30
Hasznos számodra ez a válasz?
8/28 Nyakasparasztgazda válasza:
Nem...
2019. dec. 29. 07:08
Hasznos számodra ez a válasz?
9/28 Barnabas333 válasza:
Még csak egyszer tankoltam, de a kocsi erőtlenebb igen a számítógép szerint kb. 10%al nőtt. Akik még 100ast tankolnak, fél évente 1* lehet, de ha mindig azt fognak 1-2év alatt szétcseszi a motort, kopogni fog a motor olaj kevésbé ken. Olvassatok utána...
2019. dec. 29. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
10/28 Barnabas333 válasza:
Itt a cikk vége:
-as magasabb oktánszámú benzin, jobb kopogástűrése miatt, nagyobb sűrítést, jobb teljesítményt és az előzőekből adódóan kedvezőbb fogyasztást eredményez. Az előnyök viszont vagy az eleve erre tervezett vagy a magasabb oktánszámú benzinre reagálni képes motorokban érvényesülnek.Nagyon leegyszerűsítve egy adott konstrukciójú motor teljesítménye és hatásfoka a sűrítés emelésével javítható. Ám a megnövelt kompresszióviszony egy határon túl kopogásos égéshez, a benzin detonációszerű öngyulladásához vezet, ami károsítja a motort.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!