Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem gyártanak az autógyá...

Miért nem gyártanak az autógyárak már most minden kocsit minimum hibridre?

Figyelt kérdés
Lassú haladáskor dugóban mindig de legalább sokszor mehetne elektromos motorral, parkolóban helyezkedéskor, induláskor stb
2019. nov. 25. 11:57
1 2
 1/13 Vortrex ***** válasza:
88%
Te szemben ülsz a vetítővel? Pontosan ez van kialakulóban
2019. nov. 25. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 D. Brasco ***** válasza:
20%
Azert mert a belső egesu motor meg az elektromotor egyszerre van jelen ami bnyilvan dragitja a gyartast stb stb......gondolom neked sem tetszene ha a legolcsobb uj autó mondjuk 4miliotol indulna
2019. nov. 25. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:

De tetszene, mivel kb két év alatt megspórolná a különbséget, új autót meg úgyis hitelre szokás venni, és mennyivel kevesebb pöfékelés volna a forgalmi dugóban.


Mellesleg mindig az az olcsó amit nagyobb tételben gyártanak. Amint a gyártósor át van alakítva arra hogy ilyet gyártson, abban a pillanatban ezt olcsóbb előállítani

2019. nov. 25. 12:58
 4/13 D. Brasco ***** válasza:
58%
Az a hekyzet komám hogy minden adott....nem kell itt a gyartosor meg a többi duma.....akksit,elektromos/belső egesű motort is gyartanak .....elég jó ideje raadasul,ugyhogy itt nem arrol van szo amit te irsz.....hanem ha 2motor van egy autóban,meg annak perifériái azt nyilván drágább lesz gyártani
2019. nov. 25. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
77%

Kb. ez lesz 1-2 éven belül, mert hagyományos motorokkal már nem lehet teljesíteni az előírásokat. Már most is ha jól tudom, pl új Swiftet csak egy mini hibrid rendszerrel együtt lehet kapni.

Nagyon-nagyon meg fogja drágítani az autó vásárlást, ami hosszú távon az autó állomány elöregedéséhez és a használt piac drágulásához fog vezetni. Magyarul a már most is fél lábbal a sírban lévő autókat fogják még évekig patkolni és pöfögik majd a kormot.

2019. nov. 25. 13:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
Hogy aztán hiteltörlesztés helyett benzinre és drága javításokra költsék a különbséget, plusz magasabb adót kell fizetni a több káros anyagot kibocsátó autókra
2019. nov. 25. 15:13
 7/13 A kérdező kommentje:

Amúgy szerintem nem lenne bonyolult hogyha mondjuk az elektromos motort a hátsó kerékre teszik akár két külön motort a jobb és a bal hátsóra így differenciálmű sem kell, míg a belsőégésű motort az elsőre.

ilyen módon induláskor a hátsó kerék meghajtással a villanymotor elindíthatja a kocsit, majd belép az első belső égésű amikor kell.

2019. nov. 25. 15:15
 8/13 D. Brasco ***** válasza:
27%
Még isteni szerencse,hogy az elektromos autót nem kell tankolni,de ha mégis akkor meg mint tudjuk az áram a konektorban terem,illetve szerencse hogy az elekteomos autón soha semmi nem romlik el,de ha mégis akkor ingyen van hozzá szinte minden........
2019. nov. 25. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
100%

"Hogy aztán hiteltörlesztés helyett benzinre és drága javításokra költsék a különbséget, plusz magasabb adót kell fizetni a több káros anyagot kibocsátó autókra"


Egy új hibrid mondjuk 10 misi körül már van. 5 év múlva mondjuk fele annyit ér. Meg mondjuk spórolsz benzinen 5 év alatt 1 milliót. Szerinted egy 20 éves faék egyszerű autó karbantartására elmegy 4 millió?

A többség még csak hitelre se tudna ilyen drága autót venni.


"Amúgy szerintem nem lenne bonyolult hogyha mondjuk az elektromos motort a hátsó kerékre teszik akár két külön motort a jobb és a bal hátsóra így differenciálmű sem kell, míg a belsőégésű motort az elsőre."


Szerintem ezt hagyjuk a szakemberekre... Ha van olcsó megoldás, akkor azt fogják alkalmazni, ők sem hülyék.

2019. nov. 25. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
Most azt hiszem a Toyota kínálatában van a legtöbb hibrid autó, szinte nem is lehet kizárólag belső égésű motorral szerelt modellt kapni, csak a haszongépjárműveket, terepjárókat meg 9 személyeseket, de az a céljuk, hogy minden modelljük hibrid legyen. Mondjuk ez az árakon is látszik, a benzines Corolla alapára 7 millió volt, a hibridé 10. Előbb-utóbb minden gyártó le fog állni a hagyományos autók gyártásával, és azt fejlesztik, amit még lehet, a belső égésű motoroknal leáldozott, de amíg nem oldódnak meg a tisztán elektromos kocsik problémái, addig részben szükség van rájuk.
2020. jan. 3. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!