Hogy csináljam azt hogy az oktató ne kiabáljon velem?
Az oktatoknak illene, hogy elegendo turelmuk legyen és ne kiabáljanak! Én annak idején 4 oktatoval járam vezetni, felváltva, halálosan nyugodtak voltak mind, kiabálossal nem találkoztam, molesztálossal viszont sajna igen.
figyelj rá, mit mond, figyelj a vezetésre és nem lesz gond.
Szia!
Szerintem egyáltalám nem kell hagyni ,hogy bunkó legyen az oktató hiszen te fizetsz neki. Ha kiabál veled elöször próbáld megbeszélni vele ,de ha ez nem segít semmiképpen ne maradj nála. Én is váltottam oktatót majd iskolát is. Végül találtam egy rendes oktatót aki megtanított nagyon jól vezetni ( persze egy " tanulóhoz" képest) és végig nagyon normális volt+ nagyon jóba lettünk .
( 1 hónapja van meg a jogsim.)
Az oktatóm 20 éve már ezt csinája, és hülyébbnél hülyébb gyerekek tanított már. Valahol én megértettem, hogy kiabált velem. Igaz nem volt egyszerű, mert elég volt egy kis hülyeséget csinálnom, mert üvöltött velem, pedig lány vagyok. Azonban mikor a forgalmi vizsgán voltam, az ordibálások hatására minden apróságra figyeltem, és hibapont nélkül, elsőre megcsináltam. Valamit valamiért!
Petranova
Valszeg az ordítástól csak még jobban összezavarodsz és valami fatális baromságot csinálsz amivel kipurcantod magadat, meg az oktatót, meg akit elütsz azt is. Szóval javaslom jól válogasd meg és gyűjts infót hogy kicsoda milyen mielőtt választasz egy oktatót. Baromi ritkán de előfordulnak csajok is az oktatók közt ahogy láttam már taxist is csajban, ezek általábban nyugisabbak és megértik hogy hótt hülye vagy még a kocsi kezeléséhez és nem látsz a forgalomban 5 méterre előre se.
Aztán még azt is meg kell választani hogy milyen kocsival mész az lehetőleg legyen nagylökettérfogatú turbódízel, mert ha annak induláskor odalépsz hogy 2000 fölé pörög azzal még kézifék behúzás mellett is elindulsz. De ha fillérb@szók az adott cégnél és nincs ilyen európai emberre szabott kocsijuk akkor inkább legyen rövid, jól belátható darab mint pl PUG 206, VW Polo, ezekkel meg a rutinvizsga nem lesz gond, különben ha megfigyeled a legjobb sportkocsik is ilyen kis autók felizmosításával készülnek mint pl Renault Clio, 205 WRC, Mini Cooper, mert baromi jó ilyenekkel menni, mint a dodgem!
És aztán még fontos hogy ne akkor indulj el először kocsival, mert a kuplungra rá kell érezni, tehát előtte jobb ha fateroddal vagy valakivel aki régebb óta vezet kimentek egy forgalommentes helyre és ezt csinálod fél órát hogy: beülés, ülés beállítás, tükrök, stb, és utána el lehet kezdeni a taposómalmot hogy egyes, kézifék ki, kuplung csúsztat-felenged, kihúzat, kuplung be, kettesbe rak, kuplung ki mész pár métert, ki üresbe, megáll. és ezt 20-30 percig, közben próbáljad érezni hogy gyorsít ki a kocsi mikor egyesben csúsztatod, és kb mennyi gázt kell adagolni csúszáskor hogy dinamikusan tudj elindulni. Ha jó kocsival mentek ki, ami alul is húz (pl a 1.5 liter és ennél nagyobb francia kocsik általában ilyen alacsonyról is dinamikus jellegűek) akkor ha jól ráérezték ezalatt a fél óra alatt a dologra akkor gázadás nélkül is el kell tudnod sík úton indulni alapjáraton egyesben. Ezt tudom mert Renault Megane 2001-es kiadásban hajtottam és a végén már frankón tudtam araszolni, kellemes kis autó volt.
és méd adalékként annyit, hogy ha előtte robogóztál, vagy rendszeresen közlekedtél a forgalomban valamilyen M kategóriájú járgánnyal akkor a forgalommal nem lesz gond ha mellette a gépészkedés is már csuklóból megy.
Balesetmentes közlekedést!
Senki nem született autóvezetési tudással, tehát meg kell tanulni. Ha pedig a forgalomban valakit zavar, azt nagyon tudom sajnálni, de ő is kezdte valahol. Engem pedig gyalogosként pont azok zavarnak, akik tapossák a gázt még zebra előtt is, és ott se engednek át az úton, pedig nekem van gyalogosként elsőbbségem.
Idegbajos oktató mellett nem lehet tanulni, nem csak vezetést de mást se, legalábbis nekem nem megy. Szóval azért az abszolút kezdőkkel ne ordibáljon már, akiknek meg már sokadszori bukásuk van nyugis körülmények között, azoknak meg ne is adnának jogsit, függetlenül attól, hány éves. Annyival kevesebb baleset lenne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!