Mert a többség egy közlekedőedényt lát az autóban, kis motor is elviszi, fenntartani meg olcsóbb.
Azán vannak olyanok akiknek farokhosszabbításra kell a nagy, egy még kisebb csoportnak meg az élvezet számít az autózásban
2019. okt. 1. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
12/33 anonim válasza:
Nem tudom volt egy 2.4 es Honda accordom hirdetés 8 percig volt fenn.
2019. okt. 1. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
13/33 anonim válasza:
Nekünk most a napi használós mindenes autó 1.9 dízel, nyugodtan mennék vele pályán, rövid távon, nem köt le. :)
2019. okt. 1. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
14/33 anonim válasza:
Miért vennének nagyobbat? Főleg hogy a legtöbb elérhető autóban 2 liter alatti motor van.
2019. okt. 2. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
15/33 anonim válasza:
Mert annyi is elég neki a közlekedéshez. Nem mindenki akar lámpától lámpáig gyorsulni, ménkű nagy, rogyásig pakolt utánfutót vontatni vagy az ótópálya belső sávjába' oktatni. Ha pedig elég neki a kicsi, alacsony teljesítményű autó, teljesen felesleges egy nagyobb, erősebb autót tankolni és fizetni rá a kötelező terheket.
2019. okt. 2. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
16/33 anonim válasza:
Ezeknek az érveknek ellenére a nagy motoros autók tartják a legjobban az árukat.
2019. okt. 4. 07:08
Hasznos számodra ez a válasz?
17/33 anonim válasza:
16os
Ez sem igaz, sőt. Legalábbis a német autók esetében gyakori, hogy a 3 literes verziók olcsóbbak, mint a kisebbek.
2019. okt. 4. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
18/33 Meton válasza:
A nagy köbcentis autók olyanok, mint a dinoszauruszok, vagyis kihalnak. Elavultak, korszerűtlenek, túl nehezek és sokat esznek. Egy autóba elég 1.2-1.4-es motor. Ha pedig több teljesítmény kell, akkor ugyanezt turbóval veszi. Sokkal kisebbek, könnyebbek és fürgébbek. A nagy köbcentik V6-nál kezdődnek, de ott is inkább turbóval javítják fel a teljesítményt, eleve a súly miatt. Dízelnél más a helyzet, de az meg traktorba, teherautóba vagy mozdonyba való, nem személyautóba.
2019. okt. 4. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
19/33 anonim válasza:
Na mert dízel miért nem való, mikor tökéletesen jól használható az autók igényeihez is, ráadásul a nyomatékgörbéjük még inkább kellemesebb a hétköznapi használathoz. - Tudom tudom, mindenki 6000-ig kiforgatja a benzinmotort, ezt dízellel nem elhet megtenni - .
2019. okt. 4. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
20/33 Meton válasza:
Van, aki a dízelre esküszik, szóval lehetne ezen vitatkozni. A dízel nagy és ormótlan. Persze használják sportkocsikban is, meg lehet oldani. Sokkal jobb a nyomatéka, mint a benzinmotornak, ezért nagy tömegű járművekbe sokkal inkább alkalmas. Ugyanakkor a hatékonysága akkor jön ki igazán, ha nagyobb.
Hát ennyi a lényeg. A fordulatszám szűkebb tartományban mozog. Arra találták ki, hogy egy üzemi fordulaton forogjon és azon el is megy a végtelenségig. De a városi közlekedés nem ilyen, így ez az előnye elveszik. Aztán amikor a szerelőhöz viszik, akkor bizony keményen kell perkálni, mert a javítás nem olcsó. Sokan dicsekednek vele, milyen jó a fogyasztása. Viszont sokkal többe kerül a motor, amit tovább növel majd a javítások költsége, ami horror a benzineshez képest. A dízel egy igazi pénznyelő, csak a dízel fanatikusok ezt nem hajlandóak beismerni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!