Mi lenne a megoldás arra, hogy élhetőbb legyen pesten a
közlekedés?
Figyelt kérdés
Egyszerűen vicc h közel 400 ft egy liter benzin és mégsem lehet már megmozdulni a rengeteg autótól,hétvégén,délután,tökmindegy mikor már sehol semerre nem lehet megállni/közlekedni a belvárosban ettől az autómennyiségtől ..Ezentúl sok az indokolatlan kialakítás is ,ami még tovább fokozza a lehetetlen dugókat..Ahol lehetne pl ott sem engedélyezett a megállás,csomó helyen indokolatlanul ki van téve a balra kanyarodni tilos,de az elkerülő,mellékutcák is dugig vannak,szarul beálított lámpán 2 kocsi ha átmegy aztán kész.. Szóval ,hogy lehet az ,hogy egyre drágább a parkolas,az üzemanyag de mégis egyre több a városban lévő autók száma ahelyett h csökkenne?
Először is megdrágítani a parkolást, és a gépjármű adót. Az utóbbi 5 évben eszméletlenül megszaporodtak az autók számai. Olyanok is autóval járnak, akiknek előtte nem volt. Divat lett, az egy háztartásban több autó. Ahány tagú a család, annyi autó. Továbbá divat lett, 20 méterre is kocsival járni. A várost viszont nem ekkora forgalomra tervezték, sem a parkolók, sem az úthálózat nem bír el ennyi autót. Nem beszélve a levegő minőségéről. Annyira meg kellene drágítani az autózást, hogy a proli letegye az autót. (csak személyautókra gondolok, tehát az árak nem drágulnának emiatt)
Hiába lenne tökéletes a tömegközlekedés, a proli akkor is kocsival járna, mert busszal járni már "tré"
2019. szept. 29. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
12/18 anonim válasza:
Thanos csettintés.
2019. szept. 29. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
13/18 anonim válasza:
Mitől javulna? Ha ingyenessé tennék a tömegközlekedést, ezért a szolgáltatásért bizony sok a 9500 ft, tudom, mert sajnos havonta megveszem a bérletet. Pont azon vagyok, hogy autót veszek, elegem van abból, hogy csúcsidőben várok sokszor 6-7 percet várok a Blahán egy 7-es buszra, közben vagy 3x megtalálnak a kéregetők. Ha felférek a buszra, szagolhatom a csöveseket, mert majdnem minden járatra jut belőlük. Részemről inkább kifizetem a bérlet 3x-át, és ücsörgök a dugóban a kocsimban, mint, hogy tömeg közlekedjek. Ja és a metró jó ötlet lenne, csak azért vannak olyan peremkerületek, ahova sem a HÉV, sem metró nem jár ki.
2019. szept. 29. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
14/18 anonim válasza:
"Először is megdrágítani a parkolást, és a gépjármű adót" Azért van egy szint, ahol már nem az autósokkal kellene töltetni az államkasszát...
2019. szept. 29. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
15/18 A kérdező kommentje:
Nem vitatom,kényelmesebb,komfortosabb kocsival járni. De egyszerűen élhetetlen,olykor már lehetetlen pesten.
2019. szept. 29. 20:24
16/18 A kérdező kommentje:
Kertvárosokban,vidéken jó a kocsi,de a blahától beljebb már szopóroller bemenni.
2019. szept. 29. 20:26
17/18 anonim válasza:
Autós vagyok, és kövezzetek meg, de nem ülök sem buszra, sem villamosra. Tele van csövessel, büdös izzadó emberekkel, és gyászos a hangulat. Első körben az emberanyagot kellene szelektálni. Szingapurban hogyhogy tökéletesen működik minden (és csöves sincs)?
Jövőre robogózom.
2019. szept. 29. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
18/18 A kérdező kommentje:
"Szingapurban hogyhogy tökéletesen működik minden (és csöves sincs)?"
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!