Mi lenne a megoldás arra, hogy élhetőbb legyen pesten a
közlekedés?
Figyelt kérdés
Egyszerűen vicc h közel 400 ft egy liter benzin és mégsem lehet már megmozdulni a rengeteg autótól,hétvégén,délután,tökmindegy mikor már sehol semerre nem lehet megállni/közlekedni a belvárosban ettől az autómennyiségtől ..Ezentúl sok az indokolatlan kialakítás is ,ami még tovább fokozza a lehetetlen dugókat..Ahol lehetne pl ott sem engedélyezett a megállás,csomó helyen indokolatlanul ki van téve a balra kanyarodni tilos,de az elkerülő,mellékutcák is dugig vannak,szarul beálított lámpán 2 kocsi ha átmegy aztán kész.. Szóval ,hogy lehet az ,hogy egyre drágább a parkolas,az üzemanyag de mégis egyre több a városban lévő autók száma ahelyett h csökkenne?
9500 ft egy teljesárú havibérlet. Töredéke még ígyis a benzin/parkolásnak és kilométereket haladsz a föld alatt akár negyed annyi idő alatt.
2019. szept. 28. 20:18
3/18 anonim válasza:
Ahogy az első is írja, fejleszteni kéne a tömegközlekedést ha nem is ingyenessé de barátibbá kéne tenni, bár Budapesten amúgy elég jó árban van és mellé sok olyan parkolót kéne kialakítani ahová lelehet tenni az autót és lehet menni a tömegközlekedéssel. Ezt viszont az agglomerációtól kéne megkezdeni és úgy haladni Budapest felé.
2019. szept. 28. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
4/18 A kérdező kommentje:
Persze sok embert a munkaja,egészségügyi állapota köt a kocsihoz,de a sok telekjárós barom csak azért is végigdudálja a 10 kilométeres dugót a metró vonalával párhuzamban ,mert ugye a valaga még a p+r - hez is túl kényelmes itt inkább erről van szó többnyire.
2019. szept. 28. 20:21
5/18 A kérdező kommentje:
Nekem konkrétan az örstől metróval a Déli olyan 18-20 perc reggel a csúcsban,ha kénytelen vagyok néha kocsival menni a melo miatt akkor majdnem 50 perc ha nem több. Tehát annyira nem rossz a tömegközlekedés h ennyire indokolatlanul nagy legyen az autóval egymást taposók száma.
2019. szept. 28. 20:25
6/18 anonim válasza:
Pár embernél persze, de jelentősen javulna a helyzet ha olyan lenne a tömegközlekedés. Tudom, mert autóbuszvezető vagyok budapesten és agglomerációjában. Sajnos télen hideg van bennük, nyáron meleg, egy rakás kéregető, ingyenélő, büdös ember. Ezekkel kellen kezdeni valamit és akkor elgondolkodnának az emberek a váltáson. Plusz az sem ártana ha jobban összehangolnák az agglomerációval. És persze az autósok 20%-a akkoris kocsival járna mert ő nem ül más járműre, de ha csak az 1/4 forgalmat kiváltanánk így, máris jobb lenne.
2019. szept. 28. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
7/18 anonim válasza:
Az úgy szar ahogy van. Ezt az autó mennyiséget már régen kinőtte , de nem tesznek érte semmit. Se az utakért , se a parkolásért , megy a feneketlen kútba a pénz. Én nem költöznék oda az biztos, vagy csak a a perem kerületbe valahová.
Az ott kb a 30 évvel ezelőtti közlekedést bírná el, nem a mostanit.
2019. szept. 28. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
8/18 anonim válasza:
"9500 ft egy teljesárú havibérlet"
Olvass utána, mennyire bevált, ahol ingyenessé tették.
Szar, de még fizessen is érte az ember?
#1
2019. szept. 28. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
9/18 anonim válasza:
Részben talán az, hogy egy ember miatt nem kellene autót használni. Vagy kalákába mennének az emberek.
Éppen ebből kiindulva szerintem nem feltétlen a közlekedésben kellene az alapokokat keresni, hanem a társadalomban élő emberek egymás el nem fogadásában. Azaz: amíg egymást az emberek ellenségként kezelik vélt-valós okok mentén, addig hiába is lesz itt vadiúj/használt autóbusz-, troli-, kiszuperált metró-, és tsi. beszerzés, P+R kiépítés, stb., addig fabatkát sem ér a dolog.
2019. szept. 28. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
10/18 anonim válasza:
Egy hónapja voltam páv-on életembe elöszőr mentünk autóval, nem tapasztaltam nagy forgalmat pedig 8:25 körűl értünk oda, és 9:00 -kor már a szines gombokat nyomogattam a Vajdahunyad utcába. Szóval, én ilyet nem láttam. Mondjuk visszafele igen, Székesfehérvárnál 2,5 órát álltunk. :( szerencsétlen katona. Őszinte részvéten.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!