A Te autos milyen muszaki allapotban van? Rendszeresen van szervizben "felulvizsgalaton" vagy nem? Milyen gyakran? Nem felsz tortenik valami baleset a muszaki allapota miatt?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Evente 1x olajcsere mindenkepp, plusz ha valami elromlik, megjavittatom.
Nem, nem felek, 15 eves, de ez egy Toyota, elmenne meg egyszer ennyit.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Műszaki előtt időben átvizsgálás amit kell az csere. Ha hallok érzek valamit akkor elviszem megnézetni.
De ők az hogy az egyik autóm központi zárja nem megy az nem érdekel
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
9 éves a Hondám, jelenlegi állapotában olyan mint egy 4-5 éves modell, apró felületi karcok vannak csak az alufelnin, évente ránézetek az alvázvédelmére nincs-e sérülve valahol.
Szerencsére olyan szerelőt találtam akihez mehetek egy telefon után, nem kell könyörögni, időponttal szarakodni. Cserébe van amit együtt csinálunk, apró melókért pl alig fogad el pénzt.
Ha fel van emelve az autó, akkor átnézünk mindent, kerékcsapágyak, apró szegletek, gumi porvédők ilyenek...
Lekopogom komoly munka sosem volt, csak olajok, szűrők, kopó alkatrészek cseréje(fékbetétek, és tárcsák)
Nagyon vigyázok erre az évjáratra, mert az újakat már megfojtotta a környezetvédelmi norma, ezres turbós motorok 125-160 lóerőkkel, szomorú, tartsák meg maguknak. Szeretem az erős Hondákat, anno utasként ültem TypeR-ben akkor megfertőzött.
Amíg a műszaki állapota ennyire jó(vizsgán megjegyezték már hogy ilyen amikor gazdája van egy autónak) addig megtartom, utána talán még belevágok a 9. generációs modellbe, vagy esetleg egy Mazda 3-at kipróbálok mert náluk még van szívómotor, kérdezgettem a hozzáértőbb tulajokat csak tankolni kell és jó olaj kerüljön bele, nem fog meglepetést okozni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A mostani autóm 1 éves, 25.000 km-t futott, még évekig garanciális. Új korától én használom. Tehát nagy baja nem lehet. Köztes olajcserén és éves szervizen is voltam vele.
Az előző autóm 13 éves volt és 300.000 km-t futott. Hosszabb távú autópályás ingázásokra használtam. Az első gyanús jelnél azonnal vittem a szerelőmhöz. Soha nem halogattam, hogy "jól van az úgy", vagy "ráér az még". Pénzt soha nem sajnáltam tőle. Alkatrészből is mindig a lehető legjobbat kértem/vettem. Egy külön füzetben vezettem saját magamnak, hogy mikor mi mire lett rajta cserélve, csinálva. Olajcsere évente kétszer kb 15.000km-enként volt. Levegőszűrő, üzemanyagszűrő minden második olajcserénél. Azaz minden a gyári ajánlás felénél. Tehát gyakorlatilag ha semmilyen meghibásodás nem volt, akkor is fél évente jártam vele szervizben. Amíg kicsorgott az olaj, volt egy gyors alváz, fék, futómű szemrevételezés.
Műszaki vizsgák előtt, amikor hívtam a szerelőmet időpontért, mindig kérdeztem, hogy vigyem-e be az autót egy átvizsgálásra, mindig azt mondta, hogy totál felesleges, ismeri az autómat. Soha nem féltem hogy az állapota miatt lesz vele valami gond. Műszaki vizsgák előtt se kellett soha egy forintot ráköltenem, mert folyamatosan karban volt tartva. Vizsgán takargatnivalóm, izgulnivalóm se volt soha.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
30 éves öreg Mercedes, korához képest elég jó szerintem.
Persze van is vele foglalkozva rendesen.
Ez alatt nem azt kell érteni, hogy minden hónapban meghibásodik.... inkább pont azért csinálgatom, hogy ne hibásodjon meg.
És elég vicc kategória már már, hogy mennyire megbízható autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!